Rolex GMT Master II til salgs på Finn.no

Godt å vite:)

Har lenge vurdert å flippe min, men funnet ut at neste gang den tanken slår meg skal jeg ta klokken av armen og putte den i bankboksen frem til jeg glemmer den. Så plutselig skal jeg komme på at jeg har en så godt som ny GMT liggende.

Har du sjekket i utlandet? Jeg kjøpte min i Hellas i sommer, med moms tilbake og Norsk moms havnet jeg på rett over 40k, men dette var rett før Rolex kom med sin prisøkning. Så er nok litt dyrere idag, men ikke så mye.

Ja, har sett litt på import fra UK. Det er litt å spare på å kjøpe den der, men ikke mye. Besparelsen ligger primært i forskjellig MVA rater.

Har kommet til at det blir en "norsk" klokke på meg :D

Plukket opp en splitter ny GMT II hos Lervik i Haugesund i dag :D
Superfornøyd med både klokke og service, sannsynligvis noe av det minst fornuftige jeg noengang har gjort ;)
Anbefaler absolutt å sjekke i Norge (les Haugesund) før man begynner med utenlandsprosjekter!

Christian

Plukket opp en splitter ny GMT II hos Lervik i Haugesund i dag :D
Superfornøyd med både klokke og service, sannsynligvis noe av det minst fornuftige jeg noengang har gjort ;)
Anbefaler absolutt å sjekke i Norge (les Haugesund) før man begynner med utenlandsprosjekter!

Christian

Grattis!

Derfor Knut var i så godt humør i dag? ;)

Takk for det! Vil ikke kuppe tråden, legger ut en ny tråd når jeg har mulighet. Sitter på ferja mellom Haugesund og Stavanger og kikker konstant ned på venstrearmen.... Herlig! :)

Christian

Kan vel neppe kalle det et kupp. Jeg ville også vært veldig fornøyd med en ny GMT på armen, og det er da vanskelig å ikke dele det med omverdenen ja. Grattis. :D