Rolex Explorer

Medlem
30. juni 2008
Innlegg
770
Sted
Kristiansand
Ja, jeg som hadde lovt meg å vente til bursdagen i det minste til neste klokkekjøp... Tålmodighet er oppskrytt :mrgreen:
Har kikket på denne siden jeg vurderte å kjøpe min første Rolex. Det har blitt litt klokkekjøp i mellomtiden, men nå er den endelig her!
Kan ikke skjønne hvorfor det har tatt meg så lang tid :eek:

En nyskjerrig liten tass kikker ut

20090430-DSC_0006.jpg


20090430-DSC_0010.jpg


Og så et i svart/hvitt

20090430-DSC_0018.jpg
 
Sweet! kjøpte du denne på finn.no? Fortell gjerne litt hvilket inntrykk du har fått av denne. Har lenge vurdert denne.
 
Fint og enkelt ur. Fine bilder. Er du superproff-fotograf, eller? :D
En av mine Rolex-favoritt. Liker den bedre enn f.eks. Datejust og GMTII...
 
rkjersem skrev:
Flotte bilder, og en stilren klokke. Men hva er egentlig størrelsen på klokken?

Klokka er 36mm, så dette må være en av de få gangene det kan være en fordel å ha små håndledd :mrgreen:

Har ikke fått så mye inntrykk av den ennå siden jeg ikke har fått tid til å få justert lenka, så så langt har den bare ligget i boksen :?
Har selvfølgelig klasset endel på den, og den gir meg en overvelmende kvalitetsfølelse (som en jo forventer av en Rolex), men jeg tenkte iogmed at den er såpass "liten" at den ville virke mer skjør. Men det er vel en grunn til at den har fått det rykte den har, den er virkelig bygd som en liten tanks!
 
Herlig:) Tanks er deilig :p Er det lov å spørre hva du måtte ut med for herligheten?

Og samlingen din begynner vel å ta seg rimelig opp i kvantum nå? :D