Rolex Explorer 2 bra pris?

Medlem
26. jan. 2009
Innlegg
1.941
Sted
Ålesund
Kjøpte meg nettop en 2005 modell Rolex Explorer 2 med alle papirer og esker og sertifikater for 18000,- Standen var også meget bra, bare de vanlige små stripene/hairlines på lenken/urkassen. Vil dere si at dette var et godt kjøp? :?:
 
Et kort søk på Finn gir deg vel svaret. Men siden du nå engang spør, bedre pris skal det godt gjøres å forhandle fram.

Vurderer du å selge, byr jeg 18500,- ;)
 
Hehe :D Nei da selger jeg vekk det gode kjøpet, da må du nok by adskillig mer eller bytte i en annen Rolex, elsker klokken, den er virkelig vakker, har falt helt for Rolex nå :D
Har lagt ut en Omega Seamaster her vel og merke som du godt kan få kjøpe :)
 
Velkommen i klubben. Snart går du over i vintage-fasen og selger Exploreren allikevel... :roll:

Omegaen din er faktisk en av de fineste sportsmodellene de har (eller hadde) å by på, IMO.
Den ville jeg beholdt! :)
 
Hehe, du skal ikke se bort ifra det, drømmen er en Daytona. Men det får bli når studentlivet er over og har kommet meg i jobb :D Er forresten helt enig om at Omegaen er en av de flotteste sportsmodellene de har laget, derfor jeg valgte å kjøpe den "gamle" typen da jeg synes den er mye penere enn den nye. Problemet er bare at den ikke kommer til å bli brukt da jeg har forelesket meg i Rolexen. Den når liksom ikke helt opp lenger om du skjønner :p
 
Det er et godt kjøp, det.

Ikke verst for en student å få tak i en Rolex ... Jeg hadde en nyere TT datejust (i spes. utg.) med blå skive da jeg var student :D Den var utrolig fin og spes., men jeg solgte den og kjøpte en annen ny Rolex. Angret litt på en måte... :?