Jeg selger her min Rolex Datejust 41 (126334) med fluted bezel i hvitt gull. Jeg selger den som et samlet sett med Black og Dark rhodium urskive, og med både jubilee og Oyster lenke.
Klokken ble kjøpt ny av meg på Bjerke i desember 2018, den kom da med Dark rhodium skive og Jubilee lenke. Den er lite og forsiktig brukt. Jeg kjøpte og fikk satt på sort skive og Oyster lenke hos Bjerke i slutten av juni. Klokken er ikke brukt etter dette, så Oyster lenken er helt uten hairlines.
Her har du en perfekt kombo med både et flott dressur med Jubilee lenken, og en mer sporty klokke med Oyster lenken, samt at man kan variere med fargen på skiven.
Fakta:
-41mm
-Fluted bezel i 18kt hvitt gull
-3235 Urverk
-70timer gangreserve
Settet selges pga et impulskjøp av ny klokke.
Nypris klokke: 84400,-
Nypris Oysterlenke: 14000.-
Nypris sort urskive: 5500,-
Totalt: 103900,-
Selges samlet for kr 95 000,-. Ta gjerne kontakt for mer info og en hyggelig klokkeprat. Fint om du presenterer deg med fullt navn.
Kan også vurdere å selge klokke/lenke/skive separat.
Klokken kan sendes EON på kjøpers regning og risiko.
Takk for titten!
, og en mer
Klokken ble kjøpt ny av meg på Bjerke i desember 2018, den kom da med Dark rhodium skive og Jubilee lenke. Den er lite og forsiktig brukt. Jeg kjøpte og fikk satt på sort skive og Oyster lenke hos Bjerke i slutten av juni. Klokken er ikke brukt etter dette, så Oyster lenken er helt uten hairlines.
Her har du en perfekt kombo med både et flott dressur med Jubilee lenken, og en mer sporty klokke med Oyster lenken, samt at man kan variere med fargen på skiven.
Fakta:
-41mm
-Fluted bezel i 18kt hvitt gull
-3235 Urverk
-70timer gangreserve
Settet selges pga et impulskjøp av ny klokke.
Nypris klokke: 84400,-
Nypris Oysterlenke: 14000.-
Nypris sort urskive: 5500,-
Totalt: 103900,-
Selges samlet for kr 95 000,-. Ta gjerne kontakt for mer info og en hyggelig klokkeprat. Fint om du presenterer deg med fullt navn.
Kan også vurdere å selge klokke/lenke/skive separat.
Klokken kan sendes EON på kjøpers regning og risiko.
Takk for titten!

Redigert: