Rolex Divers GTG 1/8-2012

Selv om jeg har lyst på både det ene og det andre av nyere slag, så må jeg innrømme at gammelt ræl er det som får pumpa til å slå raskest. Helt uforklarlig egentlig, denne kjærligheten til gamle ting... Snakk om å eldes med stil :)

Kan nesten ikke vente til tritium på pepsi her på armen begynner å gulne... Blir gjerne med på en slik gtg neste gang, samtidig som jeg får lyst til å arrangere et nytt gtg. Kunne vært artig å forsøkt en maritim variant, leid en båt et par timer for eksempel... Blir jo en liten utgift men er man mange nok så er det sannsynligvis spiselig for de fleste, like spiselig som rekene ombord (fysj, rekegørr på lenka:|)...

Hyggelig om du tar ansvar for en GTG Greg, hadde vært fint å få med flere dannede ur i nærområdet samlet. Blir fraværende noen uker framover men hadde sett fram til en GTG litt senere.
Tom

To sterke aktører med hvert sitt arsenal, som forenes, og resultatet blir hinsides rått. Takk som deler :)

To sterke aktører med hvert sitt arsenal, som forenes, og resultatet blir hinsides rått. Takk som deler :)

Får vi en GTG med deg og Greg tror jeg bordet blir relativt dannet, vi har jo flere i nærområdet med flotte ur som kunne bidra - ingen nevnt, ingen glemt, men det er jo ingen hemmelighet at vi har flere medlemmer med flotte samlinger i nærområdet. Kunne blitt en uforglemmelig GTG.
Tom

Får vi en GTG med deg og Greg tror jeg bordet blir relativt dannet, vi har jo flere i nærområdet med flotte ur som kunne bidra - ingen nevnt, ingen glemt, men det er jo ingen hemmelighet at vi har flere medlemmer med flotte samlinger i nærområdet. Kunne blitt en uforglemmelig GTG.
Tom

Vel, jeg ønsker i alle fall å bli med :)

Gtg

Kommer brått på dette men hvis noen i nærområdet har sansen for en GTG i Asker på mandag (i morgen) eller tirsdag har jeg lokalene - terasse og muligheter - 12 minutter gangtid fra toget gjør at det er mulig å dele en fin værmelding med en kald pils eller lignende.
Sikkerheten er ivaretatt, send meg en PM.
Tom