- Medlem
- 6. des. 2013
God morgen. Denne gikk for kroner 53.500 og raskt.
Takk for alle henvendelsene og takk til kjøper.
----
Hva: Rolex Explorer II 216570 "Polar".
Når: 2014
Hvor: Kjøpt ny i Norge hos norsk AD av undertegnede
Tilstand: OK, vil jeg si etter 3 år brukt i rotasjon med øvrige ur
Hva: Alt som fulgte med ved nykjøp; boks, tag, etc pluss skriftlig forsikringstakst. Oransj gummereim fra Horusstraps medfølger også.
Pris: 55K frakt EON inkludert. En av de aller billigste 216570 her på TS i 2017.
Hvorfor selge billig? Fordi Rolexprisene synes å ha gått amok, så her er et edruelig friskt pust. Billigste jeg fant var til 53.5K, men det var uten ekstra reim og uten skriftlig forsikringsverdi/-vurdering.
Annet: Min førstkjøpte Rolex - men det er trivia. Hva som betyr mer; jeg har Good Guy referanser - og det har du også. Ingen bytter - kun salg via ordinært TS-oppgjør.
Kontakt: PM
Postscript: Den aktuelle Rolex er avbildet på cover og i den nyeste Mondaniboka.
----
Hva: Rolex Explorer II 216570 "Polar".
Når: 2014
Hvor: Kjøpt ny i Norge hos norsk AD av undertegnede
Tilstand: OK, vil jeg si etter 3 år brukt i rotasjon med øvrige ur
Hva: Alt som fulgte med ved nykjøp; boks, tag, etc pluss skriftlig forsikringstakst. Oransj gummereim fra Horusstraps medfølger også.
Pris: 55K frakt EON inkludert. En av de aller billigste 216570 her på TS i 2017.
Annet: Min førstkjøpte Rolex - men det er trivia. Hva som betyr mer; jeg har Good Guy referanser - og det har du også. Ingen bytter - kun salg via ordinært TS-oppgjør.
Kontakt: PM
Postscript: Den aktuelle Rolex er avbildet på cover og i den nyeste Mondaniboka.
Redigert: