Solgt Rolex 16750 Pepsi(plexi) - 1988

G

Guest571

Guest
IMG_5438.JPG IMG_5432.JPG IMG_5441.JPG IMG_5440.JPG

Rolex Pepsi 16750 - 1988/89 selges.

Kjøpte denne til min samboer tidligere i år, men hun er bekymret for å bruke en nesten 30 år gammel klokke i det daglige, dermed selges denne til fordel for en nyere Rolex.

Klokken er en nydelig GMT Master Pepsi fra 1988, medfølgende papirer stemplet i 89. Tipper at disse representerer kjøpsdatoen. Klokken er i fin bruksstand, tidligere polert. Lenken er stram og fin og passer fint min normale arm. Ingen kjent servicehistorikk, men klokken trekker lett og går meget presist. Plexiglasset blir strøkent med en runde polywatch.

Markørene på skiven begynner å få en nydelig gylden patina, viserne henger litt etter, men ingen grunn til å betvile at disse er orginale i likhet med skiven
Klokken kommer med boks og papirer (!) noe som i seg selv begynner å bli sjeldent for Plexi-Rolexer. Se siste bildet for hva som medfølger.

Jeg spanderer frakt innad i Norge, eventuelt personlig oppmøte i Oslo.

Klokken selges for 72.000 kr. Eneste aktuelle bytte er Sub-C (LN, LV eller ND), eventuelt mellomlegg blir vi enig om avhengig av stand.

Her har du mulighet til å sikre deg en lekker 5-digit Rolex med Plexiglass og den meget ettertraktete pesi-bezelen. Ser frem til å høre fra deg.

IMG_5438.JPG
IMG_5432.JPG
IMG_5441.JPG
IMG_5440.JPG