DENNE ER SOLGT.
Eg har ein Rodina Automatic med brun skinnrem som eg tenker å selge videre.
Hvis du, som meg, vurderer å¨kjøpe deg ein Nomos Tangomat, kan dette være klokka for å teste ut om stilen er noko for deg. Eller om du berre vil ha ei fin dressklokke til ein uslåelig pris! Klokka har ein egen, lang tråd på WUS der det knapt finnes ein negativ uttalelse om den:
Affordable Nomos homage review (Rodina Small Seconds) with pictures
Grunnen til at jeg selger den, er at jeg gjekk for ei anna klokke enn Nomos (ein trygg Speedy) og vil renske litt opp i samlinga. Kjøpt i høst, brukt i nokre veker og har sidan ligge i skuffen. Utover nokre hairlines, er den som ny.
38,3 mm diameter
9,25 mm høy
SeaGull ST17-verk
Blå visere, liten sekundviser
Automatisk
Veldig behagelig reim
Med eske
Relativt lik Nomos Tangomat
Eg tenker meg ein pris på 700 kroner F2F i Oslo eller pluss frakt i resten av landet.
Eg har ein Rodina Automatic med brun skinnrem som eg tenker å selge videre.
Hvis du, som meg, vurderer å¨kjøpe deg ein Nomos Tangomat, kan dette være klokka for å teste ut om stilen er noko for deg. Eller om du berre vil ha ei fin dressklokke til ein uslåelig pris! Klokka har ein egen, lang tråd på WUS der det knapt finnes ein negativ uttalelse om den:
Affordable Nomos homage review (Rodina Small Seconds) with pictures
Grunnen til at jeg selger den, er at jeg gjekk for ei anna klokke enn Nomos (ein trygg Speedy) og vil renske litt opp i samlinga. Kjøpt i høst, brukt i nokre veker og har sidan ligge i skuffen. Utover nokre hairlines, er den som ny.
38,3 mm diameter
9,25 mm høy
SeaGull ST17-verk
Blå visere, liten sekundviser
Automatisk
Veldig behagelig reim
Med eske
Relativt lik Nomos Tangomat
Eg tenker meg ein pris på 700 kroner F2F i Oslo eller pluss frakt i resten av landet.
Redigert: