RLX Y-M

Replika, nei takk..

Flott ur ja! jeg er personelig ikke over meg av rolex, men YM har kultstatus!!

Off topic, men...

Et godt eksempel på hvorfor ikke kjøpe replikas...?
http://www.rolex-mens.com/images/11/12695716016f.jpg

Tja, hvorfor ikke fylle opp lommeboka med falske pengesedler når man først er igang??
Absolutt ingen replikaer er noe å ha.. Dersom det ikke gjelder replikaer av eldre klassiske sportsbiler.. Som feks Porsche 550 spyder, AC Cobra o.l.

Det var noe med YM som gjorde at jeg måtte ha den. Når det sier "klikk" i hodet er det ikke så mye man kan gjøre med det. Elsker å ta bilder av den, særlig i sol:
Yachcloseup-1.jpg
Ym3-1.jpg
wristym.jpg

YMpajakkeresize-1.jpg

RLX YM

Det er vel det beste kjøpet man får av RLX sports klokke? I forhold til hvor mye de koster nye. Med nypris på nesten 80.000,- så er jo klokker til 32.000,- som jeg har sett er en vanlig pris for disse å regne for veldig billig? Ihvertfall sett i RLX øvrige bruktpriser. Jeg betalte en del mere for min klokke enn 32K men den er av den nyeste modellen med serienr på innsiden av glasset.

Eller for å si det på en annen måte, det er YM man taper mest på ved kjøp av ny klokke. .;P Av sportklokkene ihvertfall og her i landet.. I verden forøvrig så ligger prisene endel over de vi har her i Norge har jeg sett.