Rimligere mekaniske klokker.

Bestilte 8. mai, fikk den 28. juni. Ville fått den et par uker før om jeg ikke hadde lagt til en chronometer-oppgradering i siste liten. Jeg betalte uansett (PayPal) noen få dager før de sendte klokken.

På nettsiden deres skal det stå under hver enkelt klokkevariant når de forventer levering, og disse skal visst være ganske korrekte. Jeg ser at de nå har "End of August" på de fleste bestillingene sine.

Takk!

Kan du samtidig forklare hvorfor de koster 530 euro når jeg følger linken din og 680 når jeg bare går vanlig inn på stowa.de? -forvirra-

Ser du på samme klokke da?
De har en med polert kasse og hvit urskive til 530, og to (med eller uten dato) med børstet kasse og sølv urskive til 680, men de ser ganske like ut ved første øyekast?

Der var jo Edward og jo :) Ett annet alternativ er jo å kjøpe brukte ur. Jeg har en Oris jeg er veldig fornøyd med, og den gav jeg snaut 3000 for BNIB (flett ny i eska). Spesielt ur som ikke er så hotte kan man få kjøpt for en rimelig penge. Ellers så får man lage en morro kontor som trekkes rett fra lønna, som man lar seg bygge sagte men sikkert opp. Min gjør det i alle fall, men slettes ikke i den farten jeg skulle ønsket.