Riktig pris for en sub

Medlem
10. nov. 2008
Innlegg
1.171
Sted
Ski, Akershus
Jeg er i markedet for en pent brukt Rolex sub 16610. Kan tenke meg et eksemplar som ikke er eldre enn 1-4 år (F,D,Z serial). Hva synes dere er riktig pris for dette?
Forstår at tilstanden kan variere veldig, men sånn "ballpark figure"?

Ser det er et par til salgs på finn.no nå med fast pris på 30'. Hva sier dere til det?
 
Med dagens svake kronekurs tror jeg du skal ha rimelig flaks for å få en såpass ny 16610 til 27.000., i hvert fall hvis du har planer om å betale riktig mva inn i landet. På ebay ligger de billigste på rundt 3.700 usd, og da runder man fort 30.000 når tollvesenet har sagt sitt. :(
 
Har fått tilbud om to stk. submarinere (F-serial begge) av to forskjellige selgere til 27 000 den siste tiden på finn.no, så det er nok mulig ja.
 
Nå må vi ikke være med på å presse prisene nedover på klokkene våre da :mrgreen: Min er til salgs for 100.000 bare.. så tror ikke du finner en under 50-60k løp å kjøp :mrgreen:
 
TCCW skrev:
Har fått tilbud om to stk. submarinere (F-serial begge) av to forskjellige selgere til 27 000 den siste tiden på finn.no, så det er nok mulig ja.

14060 eller 16610?

Hvis det er snakk om en pen 16610 F-series til 27.000, så høres det ut som løp og kjøp spør du meg. (sier mannen som selv har en 16610LV som han overveier å selge... ;) )
 
Santos-Dumont skrev:
TCCW skrev:
Har fått tilbud om to stk. submarinere (F-serial begge) av to forskjellige selgere til 27 000 den siste tiden på finn.no, så det er nok mulig ja.

14060 eller 16610?

Hvis det er snakk om en pen 16610 F-series til 27.000, så høres det ut som løp og kjøp spør du meg. (sier mannen som selv har en 16610LV som han overveier å selge... ;) )

Sub date ja. En LV ville jeg sagt 2+3 000 ekstra, i og med den er en dyrere modell i utgangspunktet. Man får jo en LV for 30 på bruktmarkedet.

Markedet bestemmer, og av og til kan man være heldig. Har selv solgt mange klokker med hårrreisende tap :eek:
 
  • Liker
Reaksjoner: larskp86
TCCW skrev:
Markedet bestemmer, og av og til kan man være heldig. Har selv solgt mange klokker med hårrreisende tap :eek:

Tell me about it. Det sies at den eneste måten å sitte igjen med en liten haug penger når man har handlet med klokker, er hvis du hadde en stor haug i utgangspunktet. :D