Rem og Nato til Rolex?

Medlem
26. jan. 2009
Innlegg
1.941
Sted
Ålesund
Hei

Hvor får jeg kjøpt rem og natoer til Rolex? Rolex har vel lug size på 18 mm?

Helst her i Norge, handler ikke utenlands :)

Takker for hjelp.
 
Er dette en aprilspøk, Reidar :confused::confused::D
Rolex har vel 20mm lugsize på alle sportsmodeller (det visste du vel!?) , og du kjøper i Norge fra TS-shopen eller feks straps.no

:cool:
 
Er dette en aprilspøk, Reidar :confused::confused::D
Rolex har vel 20mm lugsize på alle sportsmodeller (det visste du vel!?) , og du kjøper i Norge fra TS-shopen eller feks straps.no

:cool:

Hehe, nå lyser min tekniske Rolex kunnskap utad :p

Men det var jo skikkelig kult da :)

Men du vet ikke hvor man kan få kjøpt "gullnato" vel ? :D
 
Jeg ville handlet fra singularstraps eller gnomon. Billig og bra. Midt i blinken for sunnmøringer.;)

Til sportsrolex er vel "Admiral grey" 20mm fra TS webshop det eneste riktige ;)

Ellers har singularstraps.se "gull nato" og mye annet snacks..


http://www.singularstraps.se/shop/category/nato-guld/

Kjøpte en admiralty grey fra TS-shop'en. Synes den var av slett kvalitet.
Spenna rustet(!?) og hullet utvidet seg og ble så deformert at jeg ikke fikk dratt reima ut mellom baretten og kassa.
Måtte tilslutt klippe reima i stykker for å få den av.:(

Har en norges-nato fra TS-shop også.
Denne er av en helt annen kvalitet. Top notch!:cool:
 
Kjøpte en admiralty grey fra TS-shop'en. Synes den var av slett kvalitet.
Spenna rustet(!?) og hullet utvidet seg og ble så deformert at jeg ikke fikk dratt reima ut mellom baretten og kassa.
Måtte tilslutt klippe reima i stykker for å få den av.:(

Har en norges-nato fra TS-shop også.
Denne er av en helt annen kvalitet. Top notch!:cool:

Overraskende at remmen var så dårlig - både TS-remmen og Admiralty Grey kommer fra samme produsent. Stoffet som disse remmene lages av kjøpes inn av produsenten på rull fra Skottland, og de skal i utgangspunktet komme fra samme veveri.

Har aldri opplevd at spennen har rustet(?), og kjipt at du opplevde at hullene ble deformert. Slik deformasjon skjer jo på alle NATO-remmer etter en viss tid, men den skal jo selvsagt tåle en god del bruk. Mandagsvare?

UK-remmene som selges her på TS er jo den autentiske NATOen, og jeg bruker disse selv uten å ha opplevd at de har vært av noe dårligere kvalitet enn kina-remmene fra f.eks. Singularstraps (snarere tvert i mot).

Send meg en PM med adresse, så skal jeg sende deg en ny gratis rem - og forhåpentligvis vil denne være bedre! :)
 
Heisann Juice. Det var ikke meningen å høres surmaget ut.:eek:
Reima ble brukt opp og kastet som den forbruksvaren den er.
Hvis jeg ønsker meg en ny skal jeg kjøpe en når jeg får bruk for en.:)
Jeg ser på det som et bidrag til favoritt nettstedet mitt.

No worries.:cool:
 
Nå bør det kanskje legges til at hvis man bruker nato på no-date med originale springbars, så er det særs liten klaring. Opplevde selv at en god nato ble helt oppfliset i hullene etter å ha dratt den gjennom.
Datosuber har tydeligvis litt mer klaring.