RELOX ursamling, historier og skrøner

Det der er en fantastisk klokke. Gratulerer. Det er noe ubestemmelig overkult med Heuere fra den tidsperioden. De hører hjemme på armen til en mann i brun dress og gullbriller, i full fart nedover en italiensk fjellside i en Maserati Ghibli med en stinkende fransk sigarett i munnen, en hånd på rattet og den andre på låret til Claudia Cardinale som slanger seg utålmodig i passasjersetet, med en skokk ulende Polizia-Fiater stadig mindre i bakspeilet, på vei mot en grensepassering. Nå har du ihvertfall klokken.

Det der er en fantastisk klokke. Gratulerer. Det er noe ubestemmelig overkult med Heuere fra den tidsperioden. De hører hjemme på armen til en mann i brun dress og gullbriller, i full fart nedover en italiensk fjellside i en Maserati Ghibli med en stinkende fransk sigarett i munnen, en hånd på rattet og den andre på låret til Claudia Cardinale som slanger seg utålmodig i passasjersetet, med en skokk ulende Polizia-Fiater stadig mindre i bakspeilet, på vei mot en grensepassering. Nå har du ihvertfall klokken.

@Hopalong, jeg strenet rett ut i "people carrieren" min, grep tak i rattet og lukket øynene. En plass midt mellom lår og sirener dukker P3 og Øistein Eriksen med anmodning om å slippe mobilen fri uten å trenge å trenge å bekymre meg for kostnader. Min eneste bekymring er hvordan jeg skal forklare kona at power knappen på stereoen er trykket en smule lenger inn enn tiltenkt..

Men hvem var så Claudia, joda jeg måtte google litt :eek:
Claudia-Cardinale-claudia-cardinale-11901669-908-1200.jpg

Veldig fint design på den der! Spesiellt ur :) Håper du får mye glede av den.

@J.CAT Takk for det :)

Redigert av en moderator:
Utrolig stilig og kul denne her @RELOX! Fikk med en gang tanken at denne kunne sett råkul ut på en "real" bond nato (den med de tynne røde stripene) som reflekterer skiven litt, og gir den kule vintage-følelsen. Bare en tanke. :cool:

Råbra bilder også, som vanlig. :)

Lenge siden en update, må skjerpe meg… Men en nykommer inn presenteres herved:

g827.jpg

pbov.jpg

Dette er rett og slett en grisefin sak. @Minuteman : Jeg holdt nesten på å kjøpe den du kjøpte noen år tilbake, så nå var det endelig på tide..

Dette er en klokke det er veldig, veldig lett å bli glad i. Ligger så godt på armen at jeg ofte må titte bare for å se om den henger på!

Perfekt beater ;)

Glad det ble min. Evig keeper, garantert. Brukes nå som arbeidsklokke i rotasjon med Explorer. På gummi.

Gratulerer med et flott eksemplar. Tøff rem, forresten.