Problemer meden Patek Philippe.

Det er ting skrevet på sølv rammen? rundt glasset på denne, noe det ikke er på den du har delt linken på, denne ser også bedre ut enn den på bildet...

Let it go, it´s over.... Den er fake, replica, søppel, junk, klar for skrothaugen, uekte, trist, fæl, møkk. Kort sagt: kast den.

Let it go, it´s over.... Den er fake, replica, søppel, junk, klar for skrothaugen, uekte, trist, fæl, møkk. Kort sagt: kast den.

Du trenger ikke å være frekk og tro at du er en bedrevitende person fordi jeg lurer på om klokken er ekte eller ikke. Jeg kom over klokken når vi drev å ryddet ut av dødsboet, og dette var den eneste klokken som det ikke fantes noen papirer på eller lignende så det var derfor det var spennende? Bitch please, ro ned eggene dine. Har ikke planer om å bruke den heller, spesielt ikke nå som jeg faktisk har fått svar på spørsmålet, og fått vite at den er fake ;) så du trenger ikke å tilkalle the fashion police ;)

Redigert:
Du trenger ikke å være frekk og tro at du er en bedrevitende person fordi jeg lurer på om klokken er ekte eller ikke. Jeg kom over klokken når vi drev å ryddet ut av dødsboet, og dette var den eneste klokken som det ikke fates noen papirer på eller lignende så det var derfor det var spennende? Bitch please, ro ned eggene dine.

Ehh.. Det var ment som ironisk, men han sa jo 2 ganger at den er bankers fake. Skjønner godt du er skuffa da denne ville hatt en verdi på 500000kr++ men det er ikke Krille sin feil. Svart innriss i glasset bak er ikke helt Patek:)
Det er bare å begynne å spare.

Ehh.. Det var ment som ironisk, men han sa jo 2 ganger at den er bankers fake. Skjønner godt du er skuffa da denne ville hatt en verdi på 500000kr++ men det er ikke Krille sin feil. Svart innriss i glasset bak er ikke helt Patek:)
Det er bare å begynne å spare.

Jeg er ikke skuffet?
Klokken har uansett ikke falt i smak her, generelt ikke Patek klokker. Syntes de ser bestefar aktige ut ;)

Lurte bare på det ettersom at jeg kunne ha solgt den hvis den var ekte. Men no biggie dude, den er kastet.

Kjipt den var fake, men bra at du har kastet den. Dessverre alt for mange som bare hadde brukt den...

Velkommen hit forresten

Jeg er ikke skuffet?
Klokken har uansett ikke falt i smak her, generelt ikke Patek klokker. Syntes de ser bestefar aktige ut ;)

Lurte bare på det ettersom at jeg kunne ha solgt den hvis den var ekte. Men no biggie dude, den er kastet.

Jeg hadde i alle fall blitt skuffet, enten jeg hadde tenkt å bruke den eller ikke. Interessant brukernavn, forresten...

Siden OP tilsynelatende glemte det etter å ha fått svar på samme spørsmålet to ganger på rad...
Takk @krille.;)

Redigert av en moderator: