Prisgalopp

Sant nok @2JHead, men det svidde for 10k siden også. Ser ut til at man slipper å utsette seg for svie denne gangen :p

Redigert av en moderator:
Jeg hadde noen og solgte dem pga andre investeringer (kanskje viktigere og mer nødvendige men litt kjedeligere investeringer).... så når tingene har roet seg ned er prisene noe annet. Ny Sub LV til 36" og etter 5 år ser jeg disse på 46" brukt. Solgte en 15300 (billig)- nå etter en del år koster de 30" mer enn jeg solgte for!

Erfaringen sier: Ikke vent. Slukk tørsten - gå og kjøp hvis du har lyst.

Redigert:
Jeg hadde noen og solgte dem pga andre investeringer (kanskje viktigere og mer nødvendige men litt kjedeligere investeringer).... så når tingene har roet seg ned er prisene noe annet. Ny Sub LV til 36" og etter 5 år ser jeg disse på 46" brukt. Solgte en 15300 (billig)- nå etter en del år koster de 30" mer enn jeg solgte for!

Erfaringen sier: Ikke vent. Slukk tørsten - gå og kjøp hvis du har lyst.

Ja, de fortsætter ju bara upp i pris. Så hur mucket det æn svider nu så kommer det att svida ænnu mer næsta år. osv.

BUMP

Rolex 116610LN: 75 900 kr

Sitat 02.04.2015: "Heldigvis har jeg opparbeidet meg alle mine oppnåelige "grailer", skremmende at Pepsien jeg ga 28' for i 2013 nå kan omsettes for nærmere 40'."

Update 27.01.2016: "Heldigvis har jeg opparbeidet meg alle mine oppnåelige "grailer", skremmende at Pepsien jeg ga 28' for i 2013 nå kan omsettes for nærmere 50'."

Skremmende!
Nesten så jeg ikke tør bruke pepsien lenger.

Nå som TV-apparatene og alle hvitevarene har blitt så rimelige er det jo godt å vite at det fortsatt byr seg anledninger til å svi av lønnen hos urmakeren ;)

Den siste tids prisøkninger blir jo veldig forsterket av at den norske kronen har falt så mye i verdi. Folk har ikke tatt det helt innover seg ennå, men vi vil nok få litt dårligere råd så lenge kronen er så svak.