Pris

Er ikke helt sikker på om jeg følger deg, Er det du mener at med en gammel sub er man en litt smartere douchebag enn de andre self indulgent wieners som bare kjøper akkurat det samme som resten?
Nå misforstår du helt. Hele poenget var at man nå omtrent ikke får noen anerkjennelse for å ha nyere Rolex fordi det er så vanlig. Man er ingen kjenner. Ikke entusiast. Du skal bare vise at du har penger, og kanskje er litt uoppfinnsom. Har man derimot en vintage Rolex eller noe litt mer uvanlig - ja, da er man en connoisseur. Det er ikke min personlige mening, men mitt inntrykk.

• Liker
Reaksjoner: Kroger og Preacher
Nå misforstår du helt. Hele poenget var at man nå omtrent ikke får noen anerkjennelse for å ha nyere Rolex fordi det er så vanlig. Man er ingen kjenner. Ikke entusiast. Du skal bare vise at du har penger, og kanskje er litt uoppfinnsom. Har man derimot en vintage Rolex eller noe litt mer uvanlig - ja, da er man en connoisseur. Det er ikke min personlige mening, men mitt inntrykk.
Jeg skjønner at det ikke er slik at alle som har en nyere Rolex har det kun fordi de har mange penger og ønsker en enkel måte å vise det på, men det er jo såpass mange av dem at det er lett å oppfatte det slik.
BOayfV-CIAAFmgp.png

Hele sitatet fra Gone in 60 seconds dreier seg jo om å kjøpe seg anerkjennelse, og hva som er den beste måten å gjøre det på. Memphis ønsker å kjøpe seg litt bedre anerkjennelse enn det han hadde fått ved å kjøpe en ny Sub/Ferrari ved å å kjøpe en gammel og spesifikk Sub/Ferrari.
I dette tilfellet ønsker han å kjøpe seg anerkjennelse hos de samme menneskene som kjører ny Ferrari, bare skille seg ut litt.
Det er jo forskjell på de som kjøper ny Rolex, men om de ønsker anerkjennelse av Justin/din nærmeste fotballspiller eller klokkeentusiastene er jo ikke godt å si når man bare ser klokken :confused:

• Liker
Reaksjoner: Bilanz