PRIM : Czech Made

Veldig bra, @Hammerfjord. Dette hadde jeg ikke hørt om. Interessant, og klokkene så ikke verst ut heller.

Redigert av en moderator:
Veldig bra, @Hammerfjord. Dette hadde jeg ikke hørt om. Interessant, og klokkene så ikke verst ut heller.

Vær så god. For min del hadde jeg valgt en custom med den 94.01 som er en 94.0 urverk med større dato visning...
Med en grense pris på cirka 2000$...
Jeg tror at det hadde vært en optimal versjon for lang eierskap uten bekymring: Der ser jeg etter soliditet på urverk side;)

Redigert av en moderator:
Fra spøk til alvor, jeg liker det jeg ser og har enorm respekt for tjekkisk ingeniørkunst. Men serviceintervall på 2 år? Dette virker svakt, nå vet jeg ikke hva andre merker sier offisielt men det kan da ikke være oftere enn 5 år?

Fra spøk til alvor, jeg liker det jeg ser og har enorm respekt for tjekkisk ingeniørkunst. Men serviceintervall på 2 år? Dette virker svakt, nå vet jeg ikke hva andre merker sier offisielt men det kan da ikke være oftere enn 5 år?

Det faller av seg selv angående servicen og som jeg sagt tidligere i tråden "Om at de må få service hver 2 år: Man kan vel forstå at det er en anbefaling og ikke et mekanisk påbud."

Vanlig anbefalling er hver 3 år til 5 år-7 år... Noen som IWC sier 2 år(for enkelt "maintenance").
Mye diskusjon der. Men jeg syns at hver 2 år er kanskje overdrevet.
http://www.iwc.com/en/service/