Presentasjon av LarsE

Medlem
22. april 2008
Innlegg
371
Ja, da var det på tide med en liten presentasjon. Jeg er relativt ny i klokkegamet, faktisk så ny at jeg ikke kan skryte på meg noen "klokke" ennå. Men jeg har bestemt meg for å belønne meg selv litt og har som så mange andre falt pladask for panerai. Ellers så har jeg også sansen for Breitling...Håper å lære litt på dette forumet og forhåpentligvis gjennomføre mitt første kjøp av skikkelig klokke om ikke så alt for lenge.
Kan ikke påberobe meg ekspertise eller fanatisk interesse, men jeg synes det er noe med å ha en skikkelig klokke som gir meg en tilfredstillelse.
Jeg har en lei tendens til å gjøre alt eller ingenting så jeg håper ikke dette blir starten på en dyr hobby ;)

Ellers så er jeg 36 år, gift og har en sønn. Driver som butikksjef innen byggevare.
 
Velkommen til forumet, Lars ! :D
En "skikkelig" klokke er selvsagt greit å ha, men viktigst er å ha interesse for klokker !

Breitling har mange fine modeller, bl.a. anbefaler jeg gjerne "Superocean Héritage 46", det er en ny, klassisk og en "enkel" modell.
Det blir gjerne en del kroner en må ut med, - så det lønner seg å gi seg noe tid.
Lykke til !
 
BRIO1368 skrev:
Velkommen til forumet, Lars ! :D
En "skikkelig" klokke er selvsagt greit å ha, men viktigst er å ha interesse for klokker !

Breitling har mange fine modeller, bl.a. anbefaler jeg gjerne "Superocean Héritage 46", det er en ny, klassisk og en "enkel" modell.
Det blir gjerne en del kroner en må ut med, - så det lønner seg å gi seg noe tid.
Lykke til !

Morsomt å se at du faktisk anbefalte klokken som jeg endte opp med å kjøpe. Det var faktisk litt tilfeldig at det ble den. Måtte smile godt her når jeg skulle inn i min presentasjon igjen og så hva du hadde skrevet. :D Du kan nemlig tro jeg lette med lys og lykte for å finne en Breitling jeg synes var litt ren og klassisk i linjene....Skulle jo bare lest ditt innlegg en gang til så hadde jeg spart meg noen netter med surfring...