Var en tur i Oslo i dag og tenkte jeg skulle kjøpe en tube Polywatch.
Produktet går også under navnet DISPLEX og kan kjøpes hos bl.a. Clas Ohlson.
PS
Ser at samme opplysninger er gitt tidligere i tråden...
Sikker på at du ikke har noe i heimen du kan bruke: tannkrem, bilpoleringsmiddel, sølvpuss osv. Er glasset veldig ripete kan man bruke fint våtslipepapir først. Du skal imidlertid være litt forsiktig med flytende pussemidler siden de kan trenge inn i kassen hvis du er uheldig.
Har brukt tannkrem, og det funket overraskende bra, spesielt på mindre riper. Problemet var bare at mintlukten hang liksom igjen på klokken.Neida, det funket som sagt veldig bra på mindre riper, men jeg tror jeg måtte sittet i dagesvis for å få bort de litt dypere.
Takkk! Holdt på å vurdere slipepapir 400 tørrt en stund *grøss*, ditt tips hørtes lurere ut.de dype ripene bør du ta først med våt slipepapir ( 1000 eller 1200)
Har brukt tannkrem, og det funket overraskende bra, spesielt på mindre riper. Problemet var bare at mintlukten hang liksom igjen på klokken.Neida, det funket som sagt veldig bra på mindre riper, men jeg tror jeg måtte sittet i dagesvis for å få bort de litt dypere.
de dype ripene bør du ta først med våt slipepapir ( 1000 eller 1200) så bruker du displexpolywatchtannkremautosol.
Polywatchen vil ikke hjelpe deg med dypere riper, den er bare et lett poleringsmiddel i dyr forpakning![]()