Polar smartarmbånd helse tracker

Medlem
9. jan. 2019
Sted
Vestland
Som for de fleste armbåndsurentusiaster så er det selvfølgelig uaktuelt å gå rundt med en supernintendo på armen. Lanken er reservert til gamle skranglekasser med mekanisk urverk. Likevel, det kroppslige forfallet stiger omvendt proporsjonalt med økende alder og daglig trim samt hverdagsaktivitet blir mer og mer viktig for å forsikre seg muligheten til å tappe folketrygden mest mulig om noen år. Savner derfor litt biometriske målinger for å kunne følge med på forfallet. Har vurdert amerikanske whoop, men abonnementskostnadene er jo på grensen til det kriminelle og utelukker anskaffelse av den.
Ser polar endelig lanserer et reelt alternativ til whoop armbåndet. Prisen var edruelig nok og designet innafor så jeg tok likegodt å reserverte en til både meg selv og fruen.
Andre som lukter på kjøp?

DC Rainmaker har en grei sammenligning av denne og Whoop, mener jeg å ha sett.

Merk at også Garmin har kommet med et bånd som kan has på overarmen, og som tracker det aller meste. Laget i tynt, pustende stoff. Trolig også mer behagelig å ha på enn en sportsklokke, og den kan has på uten å vises (med mindre man f.eks. er typen som foretrekker en singlet fra Salhus tricotagefabrik).

Merk at også Garmin har kommet med et bånd som kan has på overarmen, og som tracker det aller meste. Laget i tynt, pustende stoff. Trolig også mer behagelig å ha på enn en sportsklokke, og den kan has på uten å vises (med mindre man f.eks. er typen som foretrekker en singlet fra Salhus tricotagefabrik).
Loop er vel ikke levert til noen enda, så den sammenligningen er vel mer clickbait enn en innsiktsfull sammenligning. Den er vel basert på polar 360?

Jeg finner ikke den garmin enheten du nevner? Er det en helsetracker eller bare en pulssensor?

Va inne på garmin å så nå men fant ikke det armbåndet(?) eller tenker du på den søvn trackeren? for sånn det et nå så har jeg blitt raringen med pulsklokke i sokken noe som ikke ser spesielt lurt ut nå når det har blitt 7 mnd shorts sesong på vestlandet.

• Liker
Reaksjoner: Fjordseiko
Va inne på garmin å så nå men fant ikke det armbåndet(?) eller tenker du på den søvn trackeren? for sånn det et nå så har jeg blitt raringen med pulsklokke i sokken noe som ikke ser spesielt lurt ut nå når det har blitt 7 mnd shorts sesong på vestlandet.
Har du ikke lange sokker?

Garmin har ett slags armbånd, med klokke etc. men vil tro man kan holde skjermen mørk. Fitbit har/hadde også noen som ser litt armbånd ut.
Hadde jeg ikke sett appen til polar og hatt Garmin til trening så hadde jeg absolutt vurdert det armbåndet til polar.