Som for de fleste armbåndsurentusiaster så er det selvfølgelig uaktuelt å gå rundt med en supernintendo på armen. Lanken er reservert til gamle skranglekasser med mekanisk urverk. Likevel, det kroppslige forfallet stiger omvendt proporsjonalt med økende alder og daglig trim samt hverdagsaktivitet blir mer og mer viktig for å forsikre seg muligheten til å tappe folketrygden mest mulig om noen år. Savner derfor litt biometriske målinger for å kunne følge med på forfallet. Har vurdert amerikanske whoop, men abonnementskostnadene er jo på grensen til det kriminelle og utelukker anskaffelse av den.
Ser polar endelig lanserer et reelt alternativ til whoop armbåndet. Prisen var edruelig nok og designet innafor så jeg tok likegodt å reserverte en til både meg selv og fruen.
Andre som lukter på kjøp?
Ser polar endelig lanserer et reelt alternativ til whoop armbåndet. Prisen var edruelig nok og designet innafor så jeg tok likegodt å reserverte en til både meg selv og fruen.
Andre som lukter på kjøp?

Polar Loop | Screen-Free Wearable Health Band & Fitness Tracker | Polar Global
Track sleep, recovery, and activity—without screens, distractions, or subscriptions. POLAR Loop is a wearable fitness band that helps you track and improve your well-being, fitness, and daily performance.
www.polar.com