PO Titanium LiquidMetal

Snakket med "min" urmaker nettopp, og han bekrefter at det IKKE foreligger noen planer om 42 mm av denne. Kanskje like greit? Sier jeg som setter grensen på 42 mm.... Jaja- mine prinsipper faller en etter en når det kommer til ur uansett....

Btw Sandvik, har du noen bilder ute her på sonen av denne herligheteen? Hadde satt pris på flere bilder av den in the wild:D

FnuSnu99:
Sandvik er av den gamle skole, dvs. ikke bare i alder, men også mht. datakunnskap så
om du har anledning til GTG i romjulen kan du gi en innføring i mystikken rundt å laste
opp bilder etc. og belønnes med å klå på mine klokker. Send gjerne PM.

FnuSnu99:
Sandvik er av den gamle skole, dvs. ikke bare i alder, men også mht. datakunnskap så
om du har anledning til GTG i romjulen kan du gi en innføring i mystikken rundt å laste
opp bilder etc. og belønnes med å klå på mine klokker. Send gjerne PM.

Hehe, PM er sendt med snail mail ...;)

Helt enig, PO TLM er utrolig lekker. Den som er brukt i sky fall er en titan 42 mm, så jeg håper den kommer i 2013

Helt enig, PO TLM er utrolig lekker. Den som er brukt i sky fall er en titan 42 mm, så jeg håper den kommer i 2013
Er du helt sikker på at det er titan -42? I så fall ville det være rart om den ikke kom på markedet for oss som ikke har samme lisensen som Bond...
Den ligger ikke på Omega sine sider ennå i alle fall.

Beklager! Er ikke helt sikker. den er i titan men var vel litt rask med å resonere meg fram til 42mm pga. skyfall LE. utgaven er jo i 42mm
ble litt ivrig, hadde vært digg om den også kom i svart:)
De kunne gjort det enkelt med bare å lansert en PO TLM.42mm.og Ikke en limitert utgave som i praksis ikke er brukt i filmen.

Redigert: