Planet Ocean på Finn

hm, stusser litt over at omega logoen er tildekket på alle bildene. På bilde nr 2? ser det ut som om den har en logo med "ben" som stikker opp. Dette er noe som går igjen på en del fakes. Så jeg ville nok fått ett bilde av logoen før jeg hadde gått videre :)
 
Mulig jeg begynner å få dårlig syn, men jeg klarer ikke å se "bena" på logoen ;) Vil be om bilde av logoen dersom jeg tar kontakt med selger, greit å vite hva jeg skal se etter :)
 
Ser bare en liten tapp som stikker ut fra timeviseren, mulig den er ben som den skal men ser litt skjev ut synes jeg :)
 
Etter lenge og intens stirring på skjermen ser jeg nå hva du mener, tror jeg. Tror jeg må lese meg opp på fake PO ;)
 
Denne ser ut til å ha fullt sett med papirer så jeg hadde nok ikke vært så bekymret for fake gitt at serienumrene stemmer (eller har de blitt så avanserte nå?)

Men det må nok regnes inn en service snart hvis dette ikke er tatt, coax eller ikke.
 
Fant ingenting suspekt sett bort fra lenka. Lenka virker litt "polert"? ikke polert på den måten, men andre Omega lenker virker kanskje litt mattere og mer børstet.

Men det kan jo bare være en ren tilfeldighet da! :)
 
Syns den ser helt grei ut jeg. Uten at jeg er noe ekspert på PO. Men er papirene i orden og dokumentasjon på kjøp fra norsk ad, så tviler jeg på at det er fake. :D
 
Selger er registrert medlem her med god omtale i Good Guys-tråden, og har sendt bilder som viser at nummeret på klokken og papirene stemmer overens. Klokken er nok ekte, men lenken er polert, noe som trekker ned. Uansett en nydelig klokke. Kjenner jeg får mer og mer lyst på en PO :)