Perfecting the perfect watch

Flott innlegg @Morrison! En spennende klokkereise med mange flotte klokker! Jeg kjenner meg igjen i mye, og våre spor krysset da også hverandre med en byttehandel for noen år siden :) Takk for at du deler!

• Liker
Reaksjoner: Morrison
Artig lesing, men jeg skjønner meg ikke helt på denne kjøpe - selge - kjøpe igjen - selge igjen greia.
Ikke bare relatert med denne posten, men synes det er så mange som holder på slik.

Det kan jeg forstå at mange tenker. En av grunnene til å formulere dette innlegget var jo å reflektere rundt nettopp dette. Det er vanskelig å få prøvd mange av disse modellene, enten fordi de er utgått, eller fordi tilgjengeligheten er så lav at forhandlere ikke har de på lager. Det tar ofte litt tid også. Den første Seamasteren er et eksempel på dette. Jeg syns fortsatt det er en utrolig fin klokke, og jeg ville virkelig like den, men det funket bare ikke. Også har det vært gøy! Jeg har skaffet erfaringer fra forskjellige modeller med forskjellige kvaliteter, og dermed fått en bedre oversikt over eget preferansevindu. Dette kommer også til nytte når man diskuterer hobbyen med andre entusiaster :)