Pelagos med løsnet timemarkør..

Jørgen

Bidragsyter
Medlem
14. jan. 2013
Sted
Norge
Har en kompis som har en Pelagos fra 2015, hvor markøren på 12 er løsnet og falt ned og ligger kilt mellom viserne..

Er dette "vanlig"? Skal da fa** ikke gå ann på en kvalitetsklokke som dette?!? :confused::eek:

Ja regner jo med at dette dekkes av garanti uten problemer, men er overrasket over "kvaliteten" eller den manglende sådan med denne klokken..

Den er tatt ut ny i desember 2015 og lenken har blitt returnert en gang pga. ødelagt "indre barret", den sakker 10-11 sekunder pr. døgn og nå har timemarkøren på 12. Hadde ikke denne vært kjøpt hos seriøs forhandler hadde jeg begynt å se om det var en god kopi...

Er det nyeste varianten med inhouseverk, @Ph34r? Jeg har ikke hatt noen problemer med min, og den har fått bli med på alt jeg har å tilby. Denne går også veldig godt. Det skal jo ikke være noe problem. Har ikke du også en slik @Tom Henriksen? Regner med at den også har fått smake litt smekk?

Har en maken fra 2012 mener jeg, en av de første. Den har fått en del juling uten å ta seg nær av det. Høres ut som du har vært uheldig, Bjerke retter opp dette.

• Liker
Reaksjoner: Thomas84
Enig med deg @Tom Henriksen - jeg har ingen erfaring med Pelagos, men min BB har fått mer juling enn Casio'n jeg hadde på BSK på 80-tallet.... Og BB lever i beste velgående men vil nok få en service før det har gått 5 år. Som Indiana Jones så treffende sa det, "It's not the years, honey, it's the mileage"