Pass på telefonselgere fra Intermedia/Rubrikk

Medlem
22. april 2008
Innlegg
1.404
Det er nå MANGE telefonselgere fra Intermedia (Rubrikk.no) som ringer selgere for annonsering, der de later som de er potensielle kjøpere. Alt fra bil, fotoutstyr etc.

Pass på, folkens. Håper ikke Intermedia finner vår TS.


Sigbjørn Rivelsrud og Adil Osmani er de som står bak Intermedia/Rubrikk.no og deres telefonselgere.
 
Redigert:
Fikk faktisk en tlf fra dem i går ifbm en bil jeg skal selge. (Måtte søke opp nr for å se det var Intermedia AS)

Siden jeg så det var i fra et "selgernummer" var jeg litt skeptisk fra starten av. Mannen som ringte presenterte seg ikke og sa bare han var interessert i bilen jeg skulle selge.
Mulig jeg var litt frekk, men det første jeg spurte han om var om han var en annonseselger. Virket som han ble litt paff.. "Hææ?.. Hvorfor skulle jeg være det, hvorfor tror du det?". Så sa jeg bare ok, ville bare sjekke.

Deretter virket han litt sint i stemmen og begynte nesten å skjelle meg ut. "Du skjønner jo det du og at hvis jeg skal kjøpe bilen må jeg nesten vite litt mer om den"
Så fulgte jeg opp med: "Regner med at du og skjønner at jeg ikke vil ha kontakt med annonseselgere siden det står TO plasser i annonsen på finn.."
Etter det hører jeg en velkjent lyd i andre enden.. "pip - pip - pip - pip". :p