Paneristi GTG

Da har jeg talt opp 11 personer, pluss at vi kanskje får et innslag av et kvinnnelig besøk!:D (det er ikke helt spikra ennå)

PM med opplysninger om sted vil komme i løpet av kort tid.

Hyggelig med slike GTG's og morsomt å kunne møtes i et forum med likesinnende.

Greit å kunne treffes og åpenlyst beundre hverandres klokke, remmer m.m, uten at en trenger å møte forundrete blikk og kommentarer. ;)

Dessverre var jeg forhindret denne gang, men jeg minnes godt det første Paneristi GTG'ene hvor Panerai m/ tilbehør sto i fokus.
På bildene fra GTG 13. juni synes det å være et flertall av "andre" klokker ! Savner et rent "familiebilde" av PAMs !
Selvsagt ikke noe galt i denne sammensettingen av klokker, men da er det vel strengt tatt ikke en Paneristi GTG, men en hyggelig forsamling av klokkenerder med mange flotte og imponerende klokker ? IMO :D

Paneristi GTG er nesten som et varemerke å betrakte og et kjent begrep worldwide.

God sommer,- ferien venter !

20060929_0160.jpg

Selvsagt ikke noe galt i denne sammensettingen av klokker, men da er det vel strengt tatt ikke en Paneristi GTG, men en hyggelig forsamling av klokkenerder med mange flotte og imponerende klokker ? IMO :D

Paneristi GTG er nesten som et varemerke å betrakte og et kjent begrep worldwide.

God sommer,- ferien venter !

Nå skal det vel ikke stikkes under en stol at det på de aller fleste Paneristi GTG´en florerer mange andre klokkemerker enn Panerai... Uansett var du både på denne og forrige GTG dypt savnet! Men vi får vel ta det igjen ved en senere anledning :) God sommer ønskes deg også! HAGWE!

Brio:
Selv om det i utgangspunktet er et Paneristi GTG, synes jeg faktisk det er hyggelig at folk har med seg andre klokke, dette til felles beskuelse og glede. Synes ikke noen kan nekte folk å vise fram andre klokker.. Og det var mye fine ikke Paneraier der.
Et table-shots av Panerai burde vi selvfølgelig tatt, den får jeg ta på meg.

God ferie. Du får komme på neste GTG, Brio, så blir det en Pam til:)