Paneristi GTG * SISTE *

Medlem
28. jan. 2008
Innlegg
1.743
Sted
.
Hei alle Paneristi!

Er det noe stemning for GTG før jul???

Før julebord og alt styr begynner tenkte vi at det kunne vært hyggelig å treffes over
litt mat og drikke, og klokkeprat.

tid: fredag 14/11 sted: kommer vi tilbake til, men det blir sentralt Oslo


Brio og jeg har en plan... 8)
 
Re: Paneristi GTG

Jeg er uansett med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Re: Paneristi GTG

Ready as Freddy!! :D
(sorry DJM.lol.)

(Kommer hjem etter en tur til mine foreldre i nordnorge 05.11. etter det er gtg prioritering nr.1:))
 
Re: Paneristi GTG

er i frankriket på villsvinakt. også har ikke den duste klokka mi kommet enda heller. må snart purre på den. så desverre kan jeg ikke. kjipt for det var så knall i sommer.
 
Re: Paneristi GTG

Ok, 8 stykker pluss mulig en til, det er de som har vist sin interesse så langt.
Det kommer mer info om sted etter hvert, det kommer i form av PM.
Så følg med karer.

Ellers ønsker jeg alle en fin lørdag
 
Re: Paneristi GTG

Regner med at du har eller går i tanker på å anskaffe deg en PAM..... :roll:
På GTG'ene får du treffe andre likesinnende og du få se / ta på flere av disse spesielle urene. Priser og mye info kan du også få.
Denne GTG'en er det Frik som er "vert" for,- han gir deg sikkert tid og sted om du ønsker.

Vi sitter gjerne noen timer og nyter noe mat og drikke, samt hverandres selskap og hverandres klokker. :mrgreen:
 
Re: Paneristi GTG

Det kommer mer info etter hvert om klokkeslett og sted. Jeg må bare komme
meg gjennom denne uken så kommer det en PM i løpet av neste uke.
(mye jobb om dagen også reiser til Paris på torsdag)
 
Re: Paneristi GTG

:D ENDELIG ! :D

På vegne av Frik, som er sliten etter et utenlandsopphold ;) , sender jeg denne bekreftelsen på at neste Paneristi GTG finner sted på fredag den. 14. november kl 1900 på en adresse på Frogner i Oslo. (Adressen og detaljer sendes som PM til den enkelte.)
Det vil selvsagt bli servert mat og god drikke, samt en liten overraskelse til Paneristiene !

Bindende påmelding til undertegnede, helst innen 10. nov.

Nypanerai.gif
 
Takk Brio for din vilje og glød for GTG èn.
Jeg har så mye jobb om dagen at jeg nesten ikke er hjemme og får heller ikke fulgt med på forumet. I tillegg har jeg pådratt meg en kraftig forkjølelse etter en heftig og fuktig (i dobbel forstand) jobbehelg i Paris..
Det var dagens lille sykerapport og værmelding :)

Ellers håper jeg så mange som mulig kommer på GTG èn. Erik N har dessverre meldt avbud.

PS håper folk tar med seg remmer og div som vi kan kjøpe, selge og bytte.

Frik.