Dette er virkelig ikke etter planen - men jeg har helt uventet fått noe annet i kikkerten som jeg skal forsøke å få kjøpt raskt. Legger derfor denne ut for salg, KUN denne helgen. Jeg antar at jeg kommer til å trekke annonsen på mandag.
Dette er altså en Panerai PAM312, kjøpt hos urmaker Bjerke i november 2012. Klokken er meget pen, kun vanlige hairlines på blankpolert bezel.
Orginal svart skinnrem er så godt som ubrukt. Det medfølger også orginal gummirem, samt en uorginal brun skinnrem, + et ekstra sett verktøy. Jeg har også akkurat kjøpt inn en ny rem fra USA som kom i dag, den kan også medfølge (bilde nr 2). Alt som medfølger når klokken var kjøpt ny, medfølger selvsagt. Komplett sett.
Jeg forbeholder meg retten til å trekke klokken for salg dersom jeg ønsker det.
Setter prisen til 45K. Kontakt på PM.

Dette er altså en Panerai PAM312, kjøpt hos urmaker Bjerke i november 2012. Klokken er meget pen, kun vanlige hairlines på blankpolert bezel.
Orginal svart skinnrem er så godt som ubrukt. Det medfølger også orginal gummirem, samt en uorginal brun skinnrem, + et ekstra sett verktøy. Jeg har også akkurat kjøpt inn en ny rem fra USA som kom i dag, den kan også medfølge (bilde nr 2). Alt som medfølger når klokken var kjøpt ny, medfølger selvsagt. Komplett sett.
Jeg forbeholder meg retten til å trekke klokken for salg dersom jeg ønsker det.
Setter prisen til 45K. Kontakt på PM.

Redigert: