Panerai PAM010 endelig i hende :-)

Medlem
18. mai 2009
Innlegg
575
Har lenge hatt lyst på en Panerai med hvit skive og da denne med Tritium skive dukket opp på TZ ble fristelsen for stor :mrgreen:
Uret har manuelt opptrekk Calibre OP I, 44mm kasse og T SWISS MADE T på den ønskede hvite skiven :cool:
Denne modellen ble produsert ifra 1997-2001 og min er en tidlig B serie.

Spenningen var stor da herr Leatherman tok fatt på sin jobb ;)
005-1.jpg

007-1.jpg


Der var esken :D
013-1.jpg


Ahh, noen som kjenner igjen følelsen? :cool:
014-2.jpg

016-1.jpg

017-1.jpg

020-2.jpg

021-2.jpg


Min PAM86 har endelig fått selskap :D
033-1.jpg

043.jpg

039-1.jpg


På armen :mrgreen:
048.jpg


Jakten på en passende reim er i gang :cool:

Takk for oppmerksomheten :D
 
Den 86ern synes jeg ser bekant ut....

;)

Min förste PAM var faktisk en white face.....en 113.....pen dame.....

Gratulerer til fin jaktbytte!
 
T SWISS MADE T

TOMBS, er egentlig ikke så begeistrett for Panerai, men denne likte jeg godt.Første jeg har likt skikkelig , flere bilder hadde vært brillefint! Men så kommer jeg med et spm her da, sikkert utrolig dumt som sådann, T`en i T SWISS MADE T, hva betyr det? Noen som kan svare? :)
 
Flott og uvanlig (såpass uvanlig at den ikke var på radaren i det hele tatt da jeg skulle velge) - kommer nok til å bli meget pen på brun reim, ja. :D
 
Takk for alle hyggelige gratulasjoner :D
Jeg har sett litt på reimer ifra Zeugma og har funnet en som muligens matcher den hvite skiven.

Hva synes folket? Er takknemlig hvis dere har andre forslag :D
f9d40373ac8f40d4a0d0c514ed0ef278.jpg
 
Blir garantert bra! Synes også at litt lysere brunt er veldig fint på hvite skiver sånn som feks den farven "reimtasken" har i bakgrunnen.

Simona Bruno hadde vært mitt tips men det er jo så mange å velge mellom så det er nesten håpløst :) Hvit skive tåler jo nesten alle farver, rød, blå, grønn osv... kos deg.
 
Jeg hadde lett etter en original (den første serien) Crazy Horse fra Greg Stevens.
Den vil passe veldig fint IMO.

Jeg mener å huske at kanskje Jcat skulle selge sin, som han en gang kjøpte fra meg? :)