Det er alltid noe nytt som frister...
Jeg vurderer salg eller bytte av mitt Panerai 1312, det trekkes dersom jeg kommer på bedre tanker.
Fin modell som ligger mye bedre på armen enn det litt topptunge 312 takket være det nye urverket.
Jeg liker også den frekke blå sekundviseren.
Komplett med boks og papirer.
Kjøpt hos Urmaker Bjerke 2016.
Veil. pris i dag er: 72 000,-
Pent brukt med normale bruks merker, noen små uunngåelige merker på den blankpolerte bezelen.
Det følger med original sort alligatorrem, original gummirem, original brun alligatorrem med Panerai deployment clasp og en uoriginal nesten ubrukt blå strutserem som matcher den blå sekundviseren.
Teknisk info:
URVERK : Automatisk P.9010 verk med 3-dagers power reserve.
REF.NR: PAM01312
DIAMETER: 44mm
VANNTETT: 300m
SKIVE: Sort sandwich dial
Omtale:
https://www.watchcollectinglifestyle.com/home/insider-officine-panerai-luminor-marina-1950-3-days-pam-1312-hands-on-with-the-newest-panerai-with-calibre-p9010
Prisantydning: 55 000,- inkl. eon.
Forskuddsbetaling via vipps eller vanlig bankoverføring.
Jeg kan være interessert i bytte i kurante ur fra Omega, Panerai, Tudor og Rolex.
Noen bilder:
Jeg vurderer salg eller bytte av mitt Panerai 1312, det trekkes dersom jeg kommer på bedre tanker.
Fin modell som ligger mye bedre på armen enn det litt topptunge 312 takket være det nye urverket.
Jeg liker også den frekke blå sekundviseren.
Komplett med boks og papirer.
Kjøpt hos Urmaker Bjerke 2016.
Veil. pris i dag er: 72 000,-
Pent brukt med normale bruks merker, noen små uunngåelige merker på den blankpolerte bezelen.
Det følger med original sort alligatorrem, original gummirem, original brun alligatorrem med Panerai deployment clasp og en uoriginal nesten ubrukt blå strutserem som matcher den blå sekundviseren.
Teknisk info:
URVERK : Automatisk P.9010 verk med 3-dagers power reserve.
REF.NR: PAM01312
DIAMETER: 44mm
VANNTETT: 300m
SKIVE: Sort sandwich dial
Omtale:
https://www.watchcollectinglifestyle.com/home/insider-officine-panerai-luminor-marina-1950-3-days-pam-1312-hands-on-with-the-newest-panerai-with-calibre-p9010
Prisantydning: 55 000,- inkl. eon.
Forskuddsbetaling via vipps eller vanlig bankoverføring.
Jeg kan være interessert i bytte i kurante ur fra Omega, Panerai, Tudor og Rolex.
Noen bilder: