Panerai 352

Jeg har fått tilbud om 352'en til 45 tusen. Er dette en bra pris? Må si jeg liker veldig godt den tobacco skiven....

hvor får man tak i skinnremmer til disse? og hva er ca priser? Noen som har noen til salgs forresten? (et starter kit?)

Det ligger et utall linker på Paneraiforumet om du kikker litt. Det er uendelig med dyktige produsenter; Simona, Toshi, Micah, you name it :)

Løp og kjøp :)

Takk for svar alle sammen. Holder på å tenke. Hvilken modell vil du anbefale hvis jeg skal kjøpe en helt ny Brio? Med dato. Er ikke 320 veldig populær? Er det bare Bjerke som har PAM i Norge? De ødelegger lugsene, så er ikke lysten på å handle der..
Spennende @Havvo ! Har du bestemt deg, eller fortsatt i tenkeboksen? Ja, det er kun Bjerke som har Panerai i Norge. Gleder meg til bilder :)

Til slutt må jeg understreke at modellen er i titan :(

Ikke misforstå, titan er et utmerket materiale i f.eks fly- og ubåtproduksjon, smykker o.l., men ikke til en PAM. IMHO.
Men smak og behag er sjelden lurt å diskutere,- lykke til med et evt. kjøp! :rolleyes:[/QUOTE]

@BRIO1368, er ikke PAM1389 i titan? Hva skjedde?

Det var en tid jeg hardnakket mente at en PAM skulle ha stålkasse....men det er lenge siden. Titan bærer greit vektmessig og krever mindre vedlikehold....