Solgt Panerai 210

MrMstone

Støttemedlem
Medlem
30. juni 2013
Sted
Asker
Hei!

Jeg legger nå ut litt forskjellige klokker for salg, da jeg har besluttet å ta litt "fri" fra klokker en stund fremover (beholder et par stykker). Dette fordi klokker tar mye av tiden min, på godt og vondt, og jeg ønsker å fokusere på andre ting. Ja, et tips vil selvsagt være å legge dem bort i skuffen og ta de frem om en tid, men jeg ønsker heller å selge, og eventuelt kjøpe noe annet i fremtiden. Det virker for meg som at jeg synes jakten på neste klokke og tiden frem til den er i min hånd er mer spennende enn når selve klokken har kommet i mine hender. Derfor velger jeg å ta en pause. Annonserer her på TS en dag eller to før jeg evt legger andre steder.

Her selges en Panerai 210 som er fra utenlandsk AD i 2005. Denne har vel vært ute av produksjon i over 10 år. Nydelig enkel Panerai Radiomir, med sandwich skive, og manuelt opptrekk. Innsyn bak. Klokken hadde full service hos Bjerke nylig, så her har man en problemfri klokke i mange år.

Selges 35K som jeg tror er temmelig god pris for denne, og lavere enn jeg betalte for ikke så lenge siden.

IMG_0227.jpeg
FullSizeRender.jpeg
IMG_0237.jpeg
IMG_0223.jpeg
IMG_9883.jpeg
IMG_9880.jpeg

Redigert: