PAM50 på Blocket

Medlem
20. juli 2011
Innlegg
845
Sted
Bærum
Noen som kjenner modellen ? (tenkte den kunne være fin på fruen iogmed at det er en 40mm)
http://www.blocket.se/stockholm/Panerai_Luminor_Marina_PAM_50__40mm_stallank_35048123.htm?ca=11&w=3

Finner den ikke i katalogen min (2011) så da er vel den utgått fra prod ?
Inhouse urverk, ca. pris ny etc ?
Ser ut som det kan være et greit kjøp hvis alt er iorden,
rart den har ligget der en stund forresten, kansje ikke noe marked for 40mm ? :confused:

Er bredden på lugs og clasp det samme på 40mm kassen som på 44mm kassen ?
 
PAM50 gikk vel ut i 2008. Kombinasjonen lenke og 40mm er nok ikke mest populær så det er vel ikke så rart at den ligger litt.

Nå er jeg usikker på hva denne gikk for ny og hva de går for i bruktmarkedet, men til denne prisen burde det nok være rom for bittelitt pruting. Det sitter ikke inhouse i denne.
 
PAM50 gikk vel ut i 2008. Kombinasjonen lenke og 40mm er nok ikke mest populær så det er vel ikke så rart at den ligger litt.

Nå er jeg usikker på hva denne gikk for ny og hva de går for i bruktmarkedet, men til denne prisen burde det nok være rom for bittelitt pruting. Det sitter ikke inhouse i denne.

Takker, jeg prøver meg !
Kan remmer fra min 359 brukes mon tro ? Jeg synes kansje den ville være finere med en sort croko og foldespenne
enn den "harde" stållenken.
VH L
 
Noen som kjenner modellen ? (tenkte den kunne være fin på fruen iogmed at det er en 40mm)
http://www.blocket.se/stockholm/Panerai_Luminor_Marina_PAM_50__40mm_stallank_35048123.htm?ca=11&w=3

Finner den ikke i katalogen min (2011) så da er vel den utgått fra prod ?
Inhouse urverk, ca. pris ny etc ?
Ser ut som det kan være et greit kjøp hvis alt er iorden,
rart den har ligget der en stund forresten, kansje ikke noe marked for 40mm ? :confused:

Er bredden på lugs og clasp det samme på 40mm kassen som på 44mm kassen ?






Noen data på PAM50

Production Years:
1999-2008

Movement:
Calibre OP III

Power Reserve:
42 hours

Water Resistance:
300m

Dial Color:
Black

Bezel:
Polished Steel

Case:
Brushed Steel

Caseback:
Solid

Crystal:
3.7mm Sapphire w/Magnifier

Diameter:
40mm

Strap/Bracelet:
Steel Bracelet

Lug Width:
22mm

Å kjøpe en PAM med original stållenke, gjør den ofte urimelig kostbar. Samme modell med rem finnes.
40mm er forøvrig en ideell damestørrelse.
 
Takk for utfyllende opplysninger, da skal jeg se om jeg kan "lande" den avhengig av hva selger aksepterer, som du skriver er det ikke så hensiktsmessig å kjøpe en PAM 50 med lenke når den skal av uansett og erstattes med en (eller fler etter Tigergutts tips) skinnnrem.
mvh L:grin:

Yep,tenkte jeg skulle overraske fruen