Pam392, eller?

Italienske utsalgssteder har lang erfaring ved å la denne slags kunder gjøre oppfor seg ved arbeid.

Noen som har sånn ca pris på en ny 512 hentet ut fra norsk AD? Bjerke tar seg god tid med å svare på mail. Ser de ligger fra 40' til godt over 55' på chrono24.

Mener 512 ligger et sted mellom 67-69' hos Bjerke. De er vel ikke kjent for å gi % i avslag, så rent prismessig bør den være mulig å oppdrive noe rimeligere fra chrono24. Går an å vente til en brukt dukker opp her hjemme, men har enda tilgode å se den på bruktmarkedet i Norge.

Har faktisk nylig sett en strøken og komplett 512 på danske nettsider til under NOK 55K.
Bruker disse nettsidene ofte, da det gir meg mulighet til å handle F2F i København, samt at de har et større utvalg av brukte Panerai enn her hjemme. Enkelt og greit.
Sender nettadresser til deg i PM @jonhan3

Takker for oppklaring, @MrJensen. Jeg har en wtb ute på den, men det er nok ikke mange som ønsker å selge. Hvilket jeg godt forstår :)

Glimrende, @BRIO1368. Det skal jeg sjekke ut.

Stor variasjon i prisene på denne, kan det se ut som. Det spørs om jeg våger meg ut på det internasjonale markedet med det første. Noe sier meg at det kanskje kan være lurt å få prøve noen forskjellige modeller på armen før jeg eventuelt slår til og kjøper. Takker uansett for alle bidrag :)