Pam cap

Medlem
28. jan. 2008
Innlegg
1.744
Sted
.
Har sjekket litt der vi fikk trykket t-skjorter om de kunne lage cap med OP trykk (ikke trykk men med søm)
Det kunne de. De var ikke så billig så vi må være MINST 20 stykker hvis det skal være noe sens i det.
Prisen vil da ligge på ca 250 kr pr cap hvis det er 20 stk.
Da blir det en farge og bare log (Oslo Paneristi) ikke noe tekst.

Er det noe interesse for det???

Ps. Er litt opptatt at det skal være cap UTEN hard front (tæggehuecap) Den må være myk.
Det får jeg svar på senere.
 
Nice.. Det høres lovende ut..

Nå.. har noen et hode som kler cap å gi meg?? :) 8)
 
Kan få sydd på en med ekstra ørelapper til deg :) sånn at du kan dra den litt nedover hodet.
Litt sånn Oluf aktig... :D :D
 
Ideen er god, jeg er med på den,- selv om jeg ikke har den kule hodefasongen som kler en cap ! :roll:
Sørg for å få en cap med prøvetrykk før bestilling, tror det lønner seg.

Hva med piquet skjortene ? Vi bør vel få trykket noen fler av dem ?
 
Jada jeg bestiller ingenting før dere har sett dem og ikke minst godkjent dem. Jeg må bare sjekke hvor mange som
er interessert.
T-skjorter kan bestilles, det er bare det at de blir litt dyre hvis det bare er noen få som skal trykkes opp.
Eller så kan vi bare bestille noen av Pet-Kri han har vel noen stykker... :)
 
Hei igjen.

Siden det bare er 3 stykker (+ Pet-Kri) som er interessert i pam cap kan jeg glede dere med et bilde av en prøve jeg har bestilt.
Mørk blå vintage type US basic (for de som er interessert i det) One size (regulerbar)
foreløpig er teksten et slketrykk. De som blir bestilt vil være med søm og tekstfargen vil bli off-white.
Pris 250 kr. Forutsatt et antall på 20 stk


Send meg en PM hvis du vil ha 1 eller 10 :)

Påske hilsen frik
[attachment=2:295vwggx]DSC02465.JPG[/attachment:295vwggx][attachment=1:295vwggx]DSC02462.JPG[/attachment:295vwggx][attachment=0:295vwggx]DSC02461.JPG[/attachment:295vwggx]
 
Ser bra ut den der ! :D

Men med text, i tillegg til logo, ikke sant ? "Oslo Paneristi" :roll:

I så fall blir det et par-tre stk på meg !
 
Jeg legger prosjektet litt på is da det er litt liten oppsluttning. 3-4 stk holder ikke. Det må minimum være
20 stk. (20 caper)
Det er ikke noe problem å hente dette fram igjen om det kommer fler som vil ha.

Det er kommet ønske om at logon skal være lik den som er på klistremerkene til Brio. Hva synes herrene om det?