Pam 210 New York

Medlem
8. okt. 2012
Har vurdert å gå til anskaffelse av en Panerai over lengre tid, og er nå i manisk feriemodus, så det kan faktisk hende at jeg slår til. Men jeg trenger noen tips. For å gjøre det enkelt:

Panerai Radiomir Pam 210 - Tarrytown Jewelers

Setter stor pris på om noen kan gi meg noen tanker om pris og forhandler, gjerne raskt, for handelen må skje i morgen :)

:mrgreen:

leste tråden altfor fort og trodde du hadde planer om å kjøpe en Pam 21 :cool:

synes at en 210 er et utmerket valg men det hadde vært litt fun med en 21 på TS ( hadde en i hendene et kvarter for mange år siden og sliter fortsatt med kjærlighetsorg)

210 er jo hærlig! , usd 4000 virker lavt - de fleste på chrono24 ligger på +Nok 30000.
Husk at det tilkommer Norsk mva. og i USA er det ikke "tax-refound".

Takk for god og rask tilbakemelding. Har en mellomlanding i NY i morgen, så jeg har mulighet til å dra til butikken og handle. Hvordan blir det da med MVA? Jeg har null peiling på klokker, hva må jeg se etter/ spørre om? Synes dere forhandleren virker seriøs?

Takk for god og rask tilbakemelding. Har en mellomlanding i NY i morgen, så jeg har mulighet til å dra til butikken og handle. Hvordan blir det da med MVA? Jeg har null peiling på klokker, hva må jeg se etter/ spørre om? Synes dere forhandleren virker seriøs?

Du må gå på rødt og momser dermed inn klokken og betaler 25% på toppen av butikkprisen i moms. Det kan jo virke fristende for mange å gå gjennom på grønt da en klokke ikke akkurat lyser smugling på samme måte som alkohol og røyk, men vær obs på at dine utenlandskjøp blir registrert og et kjøp på $4000 fort kan bli flagget for nærmere ettersyn. Det kan altså lønne seg i mange tilfeller å kjøpe brukt eller til og med nytt i norge, problemet er jo selvfølgelig utvalget. Lykke til med eventuell handel!