Pakke i posten - "Real men wear black"

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.140
Sted
Fredrikstad
Etter at TCCW i lengre tid har klaget over at "forumsjefen" har lav omløpshastighet i klokkesamlingen måtte jeg til slutt gi etter. Planen om å selge ned endte istedet for 3 nye klokkekjøp (flere detaljer om disse følger i tiden fremover).

Rundt kl.7 ble jeg oppringt av postmannen som hadde en gledelig beskjed...PAKKE!

Overrasket over hvor solid og flott designet ytterboksen er.

asbs.jpg



Til tross for å være av et plast holder også selve boksen høy kvalitet, og overgår etter min mening mange av de boksene som sendes ut med langt dyrere ur fra virkelige top-tier produsenter.

asbs2.jpg













Men hva skjuler seg inne i boksen???

















Breitling Avenger Skyland Blacksteel :twisted:

asbs3.jpg


Limited Edition (2000 produsert), 45 mm diameter, Breitling moddet Valjoux 7750, 300 M vanntett.
 
Den sitter som et skudd ser jeg! Brutal klokke! Omsetningen din har nå tatt seg opp på et verdig nivå, men du klarer ikke å henge med en flipper i svingene!

Congrats.
 
Usedvanlig fet klokke, liker det barske uttrykket. Sort er det nye sølv (eller noe sånt) :D Gratulerer!!
 
Veldig tøff! Jeg er vanligvis ikke noen stor fan av moderne Breitlinger, men denne var lekker. Grattis!
 
For en fet klokke! Hadde jeg hatt håndleddene til det skulle jeg gjerne hatt en selv!
Den bare lyser macho lang vei, grattis!
Boksen er faktisk laget av bakelitt, følger med en egen liten "brosjyre" om det. Synes innpakningen til Breitling er noe av det bedre jeg har vært borti, følger jo tilogmed med en egen reiseveske til klokken :mrgreen:
 
Takk! :D

Bullit: Har ikke verdens største håndledd selv (7"), en syns klokken er meget komfortabel på :)

Jo og, Bakelitt er jo forøvrig en form for plast.
 
Bakelitt ble funnet opp for 100 år siden av Leo Baekeland. Bakelitt er et kunststoff fremstilt i en ganske komplisert og kostbar prosess, hvor trefiber brukes som bindemiddel. Jeg liker Breitlingboksene bedre en kunstlær eller plastfiner boksene fra andre merker, men det er klokken som du skal ha på armen, boksene blir stort sett liggende og samle støv, og Breitlingen er flott :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Bakelite
 
Grattis med flott stor klokke, Juice !
Forøvrig er jeg enig; "Real men wear black,- and steel, only steel-------" ;)
....and no pink ties....!

Ha mange hyggelige stunder med din Skyland !