På tide med service! Erfaringer?

Medlem
16. feb. 2012
Innlegg
27
Hei,
Min Submariner er snart 10 år gammel og jeg tenker det derfor er greit å ta den første servicen.
Tenkte å høre kort om erfaringene deres.

Noen som har erfart at det er lurt å sjekke priser flere steder? Min er kjøpt på Bjerke og tenker å bruke de.

Kjenner dere til hvor lang tid de bruker på en standard service, og ca. pris det ofte ender opp med?

Om den blir borte et par måneder må jeg nesten starte jakten på en backup-klokke å bruke i mellomtiden
 
Urm. Gulbrandsen er rimelig rå på rolex service, ellers har du vel 15% kunde avslag hos Urm. Bjerke siden klokken er kjøpt der. Vær meget nøye med å spesifisere hva som skal gjøres med klokken! Feks. ikke polering/ polering og bytte av delene sånn som skive og visere... Lykke til :)
 
Jeg har vært fornøyd med servicene jeg har fått utført hos Askeland, havner vel stort sett i området 5-7k.
 
Takk for svar! Hvor lang tid tok det å få utført service for dere? Raskt Google-søk viser at det er enorm variasjon avhengig av merke
 
Kanskje noe vanskeligere å svare i dag mtp hvor selve servicen utføres, korona har har krevd både stans og brems hos Rolex om jeg ikke husker feil. For min del så måtte jeg vente en stund pga stans i linja hos Omega.
Noe kø system vil det alltid være, men gjerne forhør deg med de forskjellige stendene, de burde ha kjennskap til dette. Kanskje andre medlemer har en annen info?