På jakt etter nye sko

Swiss

UTESTENGT
Medlem
1. mars 2012
Innlegg
87
Hei, som tittelen sier er jeg på jakt etter nye sko.

Skoen må passe til en litt preppy stil, og helst til en svart burberry trench.

Mvh Swiss
 
Jeg er personlig veldig glad i semskede penny loafers/mokkasiner/ driving shoes. Jeg kjøpte disse i januar og er superfornøyd. Ellers synes jeg desert boots og semeskede wingtips/brogues er kjempekule til jeans.


Ta en tur innom Agnar Hagen eller Ferner Jacobsen. De pleier å ha ganske godt utvalg.
 
.

Jeg er personlig veldig glad i semskede penny loafers/mokkasiner/ driving shoes. Jeg kjøpte disse i januar og er superfornøyd. Ellers synes jeg desert boots og semeskede wingtips/brogues er kjempekule til jeans.


Ta en tur innom Agnar Hagen eller Ferner Jacobsen. De pleier å ha ganske godt utvalg.

Takk for svar, tror jeg i hvertfall tar disse: http://www.herringshoes.co.uk/produ...&catid=84&oldcolid=2208&stype=0&colourid=1655 i en eller annen farge. Har du handlet fra nettsiden? Hvis ja, hvor lang er leveringstiden?
 
Jeg har handlet derifra ja. Bestilte mandag kveld og hadde de på føttene før lunch på onsdag. Nå skal de dog sies at jeg bor i England :)

Levering til Norge har jeg ikke peiling på, men jeg mener å huske at man kan velge mellom forskjellige leveransealternativer.