Orient M-force/New triton VS Seiko Prospex turtle king

Medlem
5. mars 2023
Innlegg
112
Sted
Fjaler
Eg vart heldigvis kvitt havesyka etter Tufina, etter gode råd her inne. Eg har tidigere kosa meg med mine Fossil og Invicta, men tenker og gå litt videre. Eg vil ha meg ei kvardagsklokke av god kvalitet, som tåler bading dykking og har ein stil eg liker.

Begge klokkene eg har nevnt i overskrifta innfrir mine krav, Seiko'n er noko dyrere- men prisen er ikkje av stor betydning. Eg liker utsjånaden på Orient'n best, men uten å egentlig ha noko som helst grunnlag for å seie det - so seier magefølelsen min at Seiko'n er den som trulig er av best byggekvalitet.

Kva ville dykk valgt?
 
Eg hadde ikkje moglegheit til å prøve først. Men etter å ha lest til auget vart både stort og vått, vart det lagt inn ei bestilling på Orient M-Force. No er det berre å smørje seg med tålmodighet og vente.

Eg er jeger, fluefisker(laks) og har ein ørliten fetisj for kjøkkenkniver - eg hadde igrunn nok hobbyer som lopper meg for penger
 
  • Liker
Reaksjoner: Tannhjulet og seiltid
Men etter å ha lest til auget vart både stort og vått, vart det lagt inn ei bestilling på Orient M-Force.
Spennende valg! Del gjerne erfaringer når du har blitt litt kjent med den :)

Eg er jeger, fluefisker(laks) og har ein ørliten fetisj for kjøkkenkniver - eg hadde igrunn nok hobbyer som lopper meg for penger
Vi er nok mange her inne som kjenner oss godt igjen i det du beskriver :LOL:
 
  • Liker
Reaksjoner: sunnfjording