Omegas garanti - hvor effektive og hyggelige er de egentlig?

Sendte en forespørsel per epost til min lokale urmaker i dag for å sjekke status. Vet ikke noe mer - men håper vel på en tilbakemelding i løpet av et par dager.

Da ble jeg akkurat oppringt av min urmaker om at min darkside er tilbake fra Sveits med nytt glass på garantien, no questions asked. Veldig behagelig, og ærlig talt en god opplevelse. At det tar litt tid får vel bare være når klokken vimser ned til Sveits og opp igjen.

Nå blir det vanskelig å hente den uten å vurdere en Omega-nato til Planet Oceanen min, kjenner jeg.

Fremdrift hos deg, @Individual ?

• Liker
Reaksjoner: Gubben11
Fortsatt ikke hørt noe nei @Hreple
Tar kontakt med de på mandag hvis de ikke ringer og melder ankomst av klokka snart!

Bra at det gikk i orden med din da

Redigert:
Da har jeg omsider fått igjen klokka. Tok litt over 2 og en halv måned tilsammen...
I tillegg til reperasjonen av datofeilen er alt av pakninger, krona, heliumventilen, visere, diverse skruer og noen småting byttet ut!
Er kanskje standard prosedyre på slike saker..?
Fikk noe Omegastæsj fra Lian som plaster på såret. Takker!
Kjempefornøyd med Urmaker Lian, ikke så fornøyd med ventetiden til Omegaverkstedet.
Tar vel litt tid med postgangen Trondheim-Oslo-Sveits-Oslo-Trondheim-Oslo-Sveits-Oslo-Trondheim...

• Liker
Reaksjoner: Frost
Måtte sende inn min po denne uken kjøpt ny for rett over 1 år siden.
Klokken sluttet og trekke seg opp automatisk så den stoppet 3 ganger i løpet av en uke. Fikk beskjed av AD at den må sendes til Sveits ... håper der går noe fortere enn 2,5 mnd. :(