Avsluttet Omega Speedmaster Pro - avsluttes i kveld onsdag 26. Kl. 21.00- uten minstepris

Medlem
22. aug. 2012
Innlegg
307
I et håp om å bidra til litt høyere aktivitet på "auksjonsdelen" legger jeg ut en Speedmaster Pro 3570.50.00 som kom inn til meg i en handel tidlig i september. For meg sitter en pro 9300 bedre på håndleddet.

Auksjonen går uten minstepris
- og avsluttes førstkommende onsdag 26.09 kl. 21.00. Minimum budøkning 200,-

Merke, modell og år:
Omega Speedmaster Professional Moonwatch - 3570.50.00
Tidlig 2000-tall (serienummer 77xxxxxxx), men er garantert en gammel Safe Queen. Ble importert av forrige eier til Norge sommeren 2017, mva. papirer og kvittering på kjøpet medfølger.

Tilstand:
Denne er svært pen, og har knapt nok noen merker foruten et par helt små hairlines på lenke . Forsøkt å dokumentere dette godt med bilder. Slik jeg vurderer det er den aldri polert.

Klokken ble levert inn til Oslo Ur Service 14.09.2018. Deres tilbakemelding var at klokken ikke hadde behov for service. Pakninger ble smurt opp, og klokken trykktestet. Bildene under, hvor klokken er åpnet er tatt av Oslo Ur Service. Jeg har ikke selv åpnet klokken. Bildene bekrefter også match mellom serienummer på urverk og kasse.

Dokumentasjon og historikk:
Kommer med service veske, importpapirer (inkludert betalt MVA) og kvittering på mini service fra Oslo Ur Service (datert 21.09.2018).

Serienr. 77*****

Øvrig informasjon:
Ordinært oppgjør F2F eller via forskuddsbetaling. Standard auksjonsregler på TS - gjelder.
Eventuell frakt dekkes av kjøper.

Følger med 3 stykk nato, grå, bond og blå - som vist på bildene

Sted: Oslo

Bombarderer med bilder sånn at det ikke skal være tvil om tilstand på klokken

HAPPY BIDDING:

o8.jpg


2.jpg
o1.jpg
o2.jpg
o3.jpg
o4.jpg
o5.jpg
o6.jpg
o7.jpg
o8.jpg
o9.jpg
o10.jpg
o11.jpg
o12.jpg
o13.jpg
o15.jpg
o16.jpg
o17.jpg
o18.jpg
S1.jpg
S2.jpg
S11.jpg

o14.jpg


S3.jpg
 
Redigert:
2 timer igjen til auksjonen avsluttes - minner om at siste bud alltid må stå i 5 minutter før auksjonen avsluttes.

Mulig det ikke blir noe problem i denne auksjonen, men da fikk jeg i det minste lurt inn en liten bump