Ur
Omega Speedmaster Grey Side of The Moon
Ref: 311.93.44.51.99.001
Spesifikasjoner
Kaliber: 9300.
Diameter: 44.25 mm
Høyde: 13,25 mm
Lugavstand: 21 mm
WR: 50m
Gangreserve: 60 timer
Kasse: Keramisk
Alder og historikk
Kjøpt ny hos Otteren i Stavanger 13/10-2015. Selvsagt komplett med boks og stemplet garantikort fra norsk AD.
Tilstand
Kassen er strøken (keramisk). Kan ikke finne et eneste hairline på kassen. Orginalreimen har noe spor av bruk, men fremstår pen.
Bæreredskaper
Klokken bærer noe mindre en diameteren tilsier. Oppleves som 42 mm etter min mening. Korte lugs gjør at den ligger svært godt på håndleddet. Høyden gir klokken en viss presence uten at det blir skjemmende. Alligatorremmen er svært komfortabel.
Forhold jeg ønsker å fremheve
- Meget god bærekomfort
- Lume i kronen og i tachymeterindeksene
- Fantastisk sandblåst platinumskive
- Generelt svært høy finish
Legger ved en link til Fratellos review for mer om bærekomfort, finishing, spesifikasjoner, m.m: http://www.fratellowatches.com/speedy-tuesday-the-omega-gsotm-grey-side-of-the-moon/
Prisantydning, oppgjør og innbytte
Kr73 000 70 000 (nypris er kr 101 100)
Innbytte kan være aktuelt i en del modeller fra Rolex, Panerai, JLC eller lignende.
F2F-handel i Oslo, eller forsendelse mot oppgjør på forskudd.
Omega Speedmaster Grey Side of The Moon
Ref: 311.93.44.51.99.001
Spesifikasjoner
Kaliber: 9300.
Diameter: 44.25 mm
Høyde: 13,25 mm
Lugavstand: 21 mm
WR: 50m
Gangreserve: 60 timer
Kasse: Keramisk
Alder og historikk
Kjøpt ny hos Otteren i Stavanger 13/10-2015. Selvsagt komplett med boks og stemplet garantikort fra norsk AD.
Tilstand
Kassen er strøken (keramisk). Kan ikke finne et eneste hairline på kassen. Orginalreimen har noe spor av bruk, men fremstår pen.
Bæreredskaper
Klokken bærer noe mindre en diameteren tilsier. Oppleves som 42 mm etter min mening. Korte lugs gjør at den ligger svært godt på håndleddet. Høyden gir klokken en viss presence uten at det blir skjemmende. Alligatorremmen er svært komfortabel.
Forhold jeg ønsker å fremheve
- Meget god bærekomfort
- Lume i kronen og i tachymeterindeksene
- Fantastisk sandblåst platinumskive
- Generelt svært høy finish
Legger ved en link til Fratellos review for mer om bærekomfort, finishing, spesifikasjoner, m.m: http://www.fratellowatches.com/speedy-tuesday-the-omega-gsotm-grey-side-of-the-moon/
Prisantydning, oppgjør og innbytte
Kr
Innbytte kan være aktuelt i en del modeller fra Rolex, Panerai, JLC eller lignende.
F2F-handel i Oslo, eller forsendelse mot oppgjør på forskudd.

Redigert: