Solgt Omega "SM300" nå bytte

Medlem
5. aug. 2013
Sted
Oslo
Siden jeg ikke har hørt noe mer fra pot kjøper, legges denne ut igjen.
Ser helst bytte oppover mot:
-116610LV
-16610LV
-16710/16700
-114060
Kom gjerne med andre forslag.
Om klokken:
Baklokk og serienummer(19 mill) på urverk indikerer at denne er produsert rundt 62/63, og er dermed blant de tidligere eksemplarene av denne modellen.
Kasse: Fin og skarp i kantene, har nok gått gjennom noen poleringer, men absolutt ikke blant de overpolerte eksemplarene jeg har sett.Børstede partier ser fortsatt veldig bra ut. Sjøhestlogoen på baklokket er fortsatt godt synlig, dog noe uthvisket i halepartiet.
Urverk: Kaliber 552. Sist servet for 3,5 år siden. Stakk innom Sutterud tidligere i høst, og fikk høre at den gikk spot on.
Skive og visere: Timesmarkører har nok blitt relumet på et tidlig tidspunkt, har fantastisk flott patina til tross for dette. Viserne har blitt relumet, sannsynligvis samtidig som skiva. Matcher patinaen til skiva veldig bra, om ikke noen hint lysere. Noe krakelering på viserne. Lume kan du nok ikke forvente mye av ;)
Bezel: Veldig flott, sammenlignet med mange andre jeg har sett der ute. Patinaen matcher skiva spot on.Tight og fin i draget.
Reim: Canvasreim(bilde) fra sonens egen reimsnekker. I tillegg medfølger en slarkete 7912-lenke, som sannsynligvis ble kjøpt med klokken, men som egentlig skulle sittet på en 62-63 Speedmaster.
Pris og betaling: Tenker 42´(36 000 ts-pris) for denne. Helst f2f i sentrale Oslo, men kan selvfølgelig også sende mot forskuddsbetaling og på kjøpers risiko. Har plenty gg-referanser her inne.

Redigert:
Bump. Mange gode bytteforslag, men ennå ikke en innertier. Siste prisreduksjon: 36K ! Dvs en Watchco SM300 + 5000 for denne.