Omega Seamaster

Medlem
27. sep. 2011
Innlegg
527
Sted
Rogaland
Tok noen bilder. Den er noen tiår eldre enn meg, men holder seg ganske bra.

DULyp.jpg

hvjCR.jpg

4iWlc.jpg

cxXwu.jpg


edit: Doh.. ser vi har en tråd med vintage bilder. Kanskje disse hadde passa like bra der som i sin egen tråd. Jaja.
 
Tok noen bilder. Den er noen tiår eldre enn meg, men holder seg ganske bra.

edit: Doh.. ser vi har en tråd med vintage bilder. Kanskje disse hadde passa like bra der som i sin egen tråd. Jaja.

Flott klokke - Seamasterne er blant mine favoritter.

Til det siste; når det er opprettet et vintage underforum kan vi jo nettopp slippe å lage eviglange tråder med alle slags vintage modeller, som vi måtte i f.eks. vintagetråden på klokker. Synes det var helt etter hensikten med egen post på denne :)
 
Flott eksemplar! Den ser jo helt prikkfri ut... :)

Takker. Den er ikke helt prikkfri. Er litt støv på skiva, antydninger til rusk på urverket, og huset har nok av merker. Men jeg er veldig fornyd med denne. Hadde den inne og fikk bytta glasss på den her om dagen, og den kom absolutt tilbake i penere stand.

Flott klokke - Seamasterne er blant mine favoritter.

Til det siste; når det er opprettet et vintage underforum kan vi jo nettopp slippe å lage eviglange tråder med alle slags vintage modeller, som vi måtte i f.eks. vintagetråden på klokker. Synes det var helt etter hensikten med egen post på denne :)
Du har nok rett i det.
Seamaster er en klassiker ja. Ikke spesielt kostbare, ikke unormalt pene, men ganske så solide og brukbare klokker. Denne er fra 1949.