Solgt Omega Seamaster Professional 2252.50 (cal 1120) Automatic

Medlem
27. nov. 2007
Sted
Sør Vest
Innledning:

Her kommer to klokker som er moderne klassikere og for indivuelle grunner lavere antall produksjonstall. Kan selges indviduelt, men hels samlet pga sykdom. Så jeg får testet ut en ny Submariner til tross for jeg har vært stamkunde hos Askeland og kjøpt ca 50+ Rolexer og like mange Omegaer. Men av en eller annen grunn eg jeg ikke staselig nok til å få kjøpe en ny Explorer 1 eller Submariner. En Explorer ble lovt meg og sto klart i utstilingsvinduet, men gikk til Østlandet til en fotballspiller. Har følgt alle råd, møtt opp når de får levering (første mann til mølla) etc. Men aldri en Rolex selv om de ikke pakket ut. En ansatt med sympati som solgte sin første Rolex som ung ansatt fortalte det var flere Rolexer i leveringene, ved flere tilfeller. Så jeg har vært trofast Otteren kunde siden.

Men til klokkene:

Pga sykdom så orker jeg ikke finn kjøret. Hvis nye medlemmer sjekker datoer og TCCW i glood guys tråden vil de se at jeg er en ærlig, redelig mann og har aldri hatt en ufornøyd kjøper eller selger.

Klokke 1 : Rolex 16570 Polar Explorer II.
M-serial. Med 3186 urverket som kjennere vet hva betyr nettopp i denne klokka. Den har det meste av tilbehør. Aldri polert slik jeg fortrekker det. Hairlines finnes men meget hel og pen. Sparsommelig brukt.

Bilder kommer. Illustrajonsbilde mens vi venter:

IMG_3886.jpeg

IMG_3887.jpeg

Klokke 2 : Omega Seamaster Professional 2252.50 Chronometer

Den klokka som jeg aldri skulle selge som er like nydelig på mitt 17.5 håndledd som den er kul og og samleverdig med det meget godt likte og solide 1120
kaliberet.

Kanskje de to kuleste moderne klassikerne med ikke så høye produksjonstall som konkurrentene eller alternativene. Hvis du ikke vet hva jeg mener med det så kan vi prates om det meste i en hyggelig telefonsamtalen / sms.

Ærlige enkle bilder av Omegaen

IMG_3883.jpeg
IMG_3878.jpeg
IMG_3885.jpeg

Pris blir vi enige om. Det beste er når beggge er fornøyde og ingen føler seg flådd. Får ikke sendt før etter helga. Men hadde satt pris på en rask handel. Kan selges individuelt men helst samlet. Ønsker å plage folk med budrunde og lekeauksjon. Men la oss si jeg har en pris i hodet jeg ønsker.

Pris : Over 130 000 for begge. Så de som fikk lyst på en kjekk duo, fyr løst!

Beklager for surmulingen innledningsvis men det måtte ut.
Har du den nye typen Submariner (uten dato er ønskelig, sort eller grønn, med dato.. jeg er ikke vanskelig) og/eller nyeste eller 114270 så er bytte og mellomlegg aktuelt. Er på jakt etter begge.

Vedlegg

• IMG_3879.jpeg
    IMG_3879.jpeg
    200,6 KB · Visninger: 0
  • IMG_3881.jpeg
    IMG_3881.jpeg
    157,1 KB · Visninger: 0
  • IMG_3882.jpeg
    IMG_3882.jpeg
    164,8 KB · Visninger: 0