Selger her min Omega Seamaster Automatic "Day-Date", med såkalt "TV-dial" og 1020 urverk.
Kjøpte den på en auksjon for en tid tilbake, men har aldri blitt brukt.
Jeg har ikke historikk eller servicehistorikk på denne klokken, men disse ble produsert på 70- og tidlig 80-tallet.
Denne har nok fått seg en kosmetisk overhaling med en polering. Lenken er stram og fin. Både kasse og lenke er helt uten merker og hairlines, såvidt jeg kan se (se bilder). Uret trekkes lett opp, og har "quick set" funksjon som gjør at dag og dato settes enkelt og raskt. Urskiven har en nydelig "sunburst" blåfarge.
Klokken er 34mm u/krone og 37mm med krone.
Omega logo på kronen
Sjøhesten og "Seamaster" på baklokket.
Watch only.
Disse har de siste årene gått for mellom 8- og 12500 kr på auksjoner på Klokkeriet på Facebook.
Jeg legger meg i nedre sjikt for et raskt salg;
Pris kr 8500,- /Bud. Sendes mot forhåndsbetaling.
Takk for titten!
Kjøpte den på en auksjon for en tid tilbake, men har aldri blitt brukt.
Jeg har ikke historikk eller servicehistorikk på denne klokken, men disse ble produsert på 70- og tidlig 80-tallet.
Denne har nok fått seg en kosmetisk overhaling med en polering. Lenken er stram og fin. Både kasse og lenke er helt uten merker og hairlines, såvidt jeg kan se (se bilder). Uret trekkes lett opp, og har "quick set" funksjon som gjør at dag og dato settes enkelt og raskt. Urskiven har en nydelig "sunburst" blåfarge.
Klokken er 34mm u/krone og 37mm med krone.
Omega logo på kronen
Sjøhesten og "Seamaster" på baklokket.
Watch only.
Disse har de siste årene gått for mellom 8- og 12500 kr på auksjoner på Klokkeriet på Facebook.
Jeg legger meg i nedre sjikt for et raskt salg;
Pris kr 8500,- /Bud. Sendes mot forhåndsbetaling.
Takk for titten!

Redigert: