Selger min Omega Seamaster grunnet overgang til ny klokke. Klokken er en 2009 modell, og ble solgt brukt fra Lervik Ur nå i 2018, hvorav det også er tatt en service. Kommer med ytterboks, innerboks og instruksjonsmanual, men uten papirer. Holden tiden fint.
Klokken er brukt til hverdags, og er ikke fri for bruksmerker - da hovedsaklig på bezel. Se vedlagte bilder. Kasse fremstår som fin, uten dype hakk, dings e.l.
Lenken medfølger, og er stram og fin, dog med uungåelige merker etter deskdiving. Medfølger ekstra ledd.
Om klokken:
Modell: Seamaster Diver 300 M
Referanse: 212.30.41.20.01.002
Urverk: Omega 2500 automatisk
Diameter: 41 mm
Vanntetthet: 300 m
Glass: safir
Gangreserve: 48 timer
Pris:
(Synes den er litt vanskelig å prise, da disse går for +/- 20k på chrono24, samt andre int. markeder - dog med papirer)
Kom gjerne med bud om jeg bommer helt.
Foretrekker F2F Bergen, men kan sendes på kjøpers regning og risiko.
Innbytte kan være av interesse.
Klokken er brukt til hverdags, og er ikke fri for bruksmerker - da hovedsaklig på bezel. Se vedlagte bilder. Kasse fremstår som fin, uten dype hakk, dings e.l.
Lenken medfølger, og er stram og fin, dog med uungåelige merker etter deskdiving. Medfølger ekstra ledd.
Om klokken:
Modell: Seamaster Diver 300 M
Referanse: 212.30.41.20.01.002
Urverk: Omega 2500 automatisk
Diameter: 41 mm
Vanntetthet: 300 m
Glass: safir
Gangreserve: 48 timer
Pris:
(Synes den er litt vanskelig å prise, da disse går for +/- 20k på chrono24, samt andre int. markeder - dog med papirer)
Kom gjerne med bud om jeg bommer helt.
Foretrekker F2F Bergen, men kan sendes på kjøpers regning og risiko.
Innbytte kan være av interesse.

Redigert: