Merke, modell og år:
Officine Panerai, pam00673 Marina Militare SE, 2017
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Klokken er tatt ut av meg (som er fra FIRENZE) fra OFFICINE PANERAI BOUTIQUE i FIRENZE (sjekk ned i kommentar for garantibok med stempel fra butikken og Richemont ) tidlig i mars 2017 (historisk butikk Giovanni Panerai & Figlio). Dette i mine øyne gir ekstra verdi. Masse historie er tørst av mer historie.
Dette i mine øyne gir ekstra verdi!
Kasse Luminor 1950, 47mm.
Manuell urverk p.3000 (3 days) av den nye type med 3 bruer.
Sandwich skive med Superliminova.
Klokka er en Special Edition (SE) laget av kun 1000stk.
Denne modellen vil minne den historiske modellen fra midt 50-tallet, 5162-1 Marina Militare brukt av "frogmen" i Italia (se bilde Vintage Panerai).
For mer spesifikasjoner om modellen se linken:
http://www.panerai.com/en/collectio...-militare-3-days-acciaio---47mm_pam00673.html
Klokka fremstår som ny! Tilstand 10/10
Dokumentasjon og historikk:
Alt av papir og bokser følger med inkludert ekstra plexiglass.
Det kan følge med noen håndlaget reimer i tillegg til de 2 urørte originale som følger med i esken.
Har verdivurdering utstedet av Oslo Ur-Service. Med denne kan mann få klokka forsikret lett.
Øvrig informasjon:
Jeg er kun interessert å bytte mot ny Rolex Submariner 116610LV, GMT 116710BLNR, eller Sea Dweller 116600.
For flere bilder ta kontakt.
Sted:
Oslo
Pris eller bytteverdi:
Veil pris i Norge i underkant av 100k.
Bytte/salgsverdi setter jeg rundt 75.000,-. (Jeg var litt kjapp i å skyte ut en pris. Jeg tror at nå stemmer ganske godt med tank at den er tatt ut direkte fra Butikken i Firenze!)
Officine Panerai, pam00673 Marina Militare SE, 2017
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Klokken er tatt ut av meg (som er fra FIRENZE) fra OFFICINE PANERAI BOUTIQUE i FIRENZE (sjekk ned i kommentar for garantibok med stempel fra butikken og Richemont ) tidlig i mars 2017 (historisk butikk Giovanni Panerai & Figlio). Dette i mine øyne gir ekstra verdi. Masse historie er tørst av mer historie.
Dette i mine øyne gir ekstra verdi!
Kasse Luminor 1950, 47mm.
Manuell urverk p.3000 (3 days) av den nye type med 3 bruer.
Sandwich skive med Superliminova.
Klokka er en Special Edition (SE) laget av kun 1000stk.
Denne modellen vil minne den historiske modellen fra midt 50-tallet, 5162-1 Marina Militare brukt av "frogmen" i Italia (se bilde Vintage Panerai).
For mer spesifikasjoner om modellen se linken:
http://www.panerai.com/en/collectio...-militare-3-days-acciaio---47mm_pam00673.html
Klokka fremstår som ny! Tilstand 10/10
Dokumentasjon og historikk:
Alt av papir og bokser følger med inkludert ekstra plexiglass.
Det kan følge med noen håndlaget reimer i tillegg til de 2 urørte originale som følger med i esken.
Har verdivurdering utstedet av Oslo Ur-Service. Med denne kan mann få klokka forsikret lett.
Øvrig informasjon:
Jeg er kun interessert å bytte mot ny Rolex Submariner 116610LV, GMT 116710BLNR, eller Sea Dweller 116600.
For flere bilder ta kontakt.
Sted:
Oslo
Pris eller bytteverdi:
Veil pris i Norge i underkant av 100k.
Bytte/salgsverdi setter jeg rundt 75.000,-. (Jeg var litt kjapp i å skyte ut en pris. Jeg tror at nå stemmer ganske godt med tank at den er tatt ut direkte fra Butikken i Firenze!)

Redigert: